tor_erik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nesten ingen frakker i Bergen heller. Ikke tror jeg at så mange har bestilt det i år heller, dersom skolen min er gjennomgående da. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 why tar ikke en av dere å fyrer opp med frakk da?, kanskje dere får folk til å se at det er kult. TENK Å VÆRE FØRSTE I BYEN MED FRAKK OG ALLE SYNTES DU ER UBERKUL ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Frakk pwns! Min selvlaga frakk. Og JA, jeg kan ikke tegne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke dobbeltpost. Måtte bare legge til ryggen og: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Må være fælt varmt med alle de klærna? Endret 6. januar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nope, tror faktisk trøndervarianten er mer kjølig. Frakken er ikke varm i det hele tatt og jeg tror de færreste av oss bruker slike arbeidsbukser. Uansett, hvem sier at man må ha mye klær under frakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå