*nitram* Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei... Jeg er veldig opptatt av "Internet Security" og lurer på hvliken firewall (softwarebasert) som er best... Hva bruker dere??? Endret 4. januar 2005 av *nitram* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvis du har Win XP med SP2, så fungerer den innebygde brannmuren fint. Det er forøvrig hauger og lass med slike poster her på forumet før, vurdert å søke? Endret 5. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sygate er en gratis og god brannmur. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ganske mange tråder om dette. Jeg bruker Sygate. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Zone Alarm Har ikke testet den, men en kamerat bruker den og den ser brukbar ut den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Zone Alarm Har ikke testet den, men en kamerat bruker den og den ser brukbar ut den. bruker den sjølv, og er godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg bruker både Norman og Norton Internet Security. Synes sistnevnte er best. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Firewall ødlegger alt. Hvis du ikke har god peiling på slikt, blir du stengt ute fra hele nettet til slutt. Endret 5. januar 2005 av Manoz Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bruker en FreeBSD box jeg :] Eier alt det derre windows tullet Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Firewall ødlegger alt. Hvis du ikke har god peiling på slikt, blir du stengt ute fra hele nettet til slutt. Nei, tvert imot. Har du ikke firewall kan PC'en din bli BugBox i løpet av få minutter. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Firewall ødlegger alt. Hvis du ikke har god peiling på slikt, blir du stengt ute fra hele nettet til slutt. Overlat forumet til oss som faktisk har kunnskaper og som er villige til å hjelpe andre. Endret 6. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå