Aggex Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Enig med Munch, Rome: Total war og Ground Control 2 er helt ypperlige spill og anbefales. Ellers finnes starcraft som går ann å få tak i til en billig penge. Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Desperados er et glimrende strategispill a la Commandos, men det går muligens under en litt annen sjanger. Også spill som Pharaoh og Zeus er blitt brukt mangfoldige timer på av undertegnede og er gode alternativer dersom du liker strategispill av typen city-builders (mer bygging av byer, mindre kamp-orientert). Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Soldiers - Heroes of World War II er jo et veldig bra strategi spill, men fy pokker så vanskelig det er.... Men du er kanskje ute etter et slikt samle ressurser, bygge base, bygge hær, angripe type spill? I såfall er valget lett, Age of Empires II - Age of Kings Men du kan også ta en titt på Knights of Honor, en blanding av Defender of the Crown, Lords of the Realm, Age serien... Les gamer.no sin omtale... Omtale av Knights of Honor (PC) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Desdichado, har du lastet den siste updaten til Soldiers? Reduserer vansklighetsgraden drastisk. Overrasket meg stort da eg først fikk prøvd det litt. Nå er det eit av mine favorittspill gjennom tidene. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Age Of empires (begge to) Warcraft (alle tre) Total War serien Command and Conquer: Red Alert/Red Alert2 Starcraft styr unna: The Lord Of The Rings: The Battle For Middle-Earth Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 humm... får jeg ramse opp dem jeg liker da som jeg syns du ABSOLUTT burde gi en sjanse: Ground Control (m/ Dark Conspiracy) Ground Control 2 Homeworld (m/Cataclysm) Homeworld 2 Warcraft 3 Starcraft Total Annihilation C&C Tiberian Dawn Warhammer 40k: Dawn of War Battlezone (mer taktisk fps men) Battlezone 2 (mer taktisk fps men) Imperium Galactica 2 dett var vel dett. /daC! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Desdichado, har du lastet den siste updaten til Soldiers?Reduserer vansklighetsgraden drastisk. Hvis den patchen reduserte vanskelighetsgraden så tør jeg ikke tenke på hvor vanskelig det var orginalt... :!: Det er to patcher, en liten og en stor (stor for multiplayer), jeg har begge. Fy pokker så vanskelig det tredje amerikanske oppdraget er da, den med to shermans som skal inta byen for å hjepe fotsoldatene. OT: Ground Control 2 var kult, men syntes det ble så fort uoversiktlig. Men hvis du har tid til å vente litt så ville jeg sett på Age of Epires III - Age of Discovery, kommer i andre halvdel... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Generals Starvraft warcraft battle for middle earth umulig å ikke like de spillene Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Digger og anbefaler følgende: Lotr: Battle for middlearth Warcraft 3:TFT Rome: Total War BTW, jeg spiller mye Lotr:BFME på nett, men ser så lite til nordmenn så hvis de av dere som spiller det online vil, kan dere poste nickene deres her så skal jeg se etter dere mens jeg er på. Ikke at jeg er noe overivrig, på å spille custom, men det hadde uansett vært kult å se hvor mange av dere som spiller dette online iallefall Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Digger og anbefaler følgende: Lotr: Battle for middlearth Warcraft 3:TFT Rome: Total War BTW, jeg spiller mye Lotr:BFME på nett, men ser så lite til nordmenn så hvis de av dere som spiller det online vil, kan dere poste nickene deres her så skal jeg se etter dere mens jeg er på. Ikke at jeg er noe overivrig, på å spille custom, men det hadde uansett vært kult å se hvor mange av dere som spiller dette online iallefall gidder ikke å spella kampen om midgard før EA fikser opp spillet. men hvis jeg er online så heter jeg norwegian Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 OT: Ground Control 2 var kult, men syntes det ble så fort uoversiktlig. Men hvis du har tid til å vente litt så ville jeg sett på Age of Epires III - Age of Discovery, kommer i andre halvdel... der er sant, tok ganske lang tid før jeg fikk kontroll over GC2, men prima spill! synes rett og slett at flere burde prøve dette spillet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tja... Age of Emperies 3 kommer jo snart ut, imidlertidig ville jeg foreslå Rome Total War, C&C Generals, Commandos 3:Postion Berlin eller Heroes 3(gjerne med ekstrapakkene Armageddons Blade og Shadow of Death) Håper jeg var til hjelp! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ah, strategi... my favorite genre av alle! Vel, av de som er relevante etter dagens standard, så blir nok lista mi som følger. 1: Warcraft III: Frozen Throne 2: Generals: Zero Hour 3: Battle for Middle Earth. Og skal jeg utnevne en vinner som tidenes strategispill, så blir det Starcraft. Warcraft III er nærme, men det er fortsatt ingenting som har toppet stemningen, musikken, balansen, historien og opplevelsen som Starcraft hadde. Mitt aller største ønske i verden for øyeblikket er at Blizzard setter seg ned med Starcraft 2 nå som WoW øyeblikkelig er retail verden over. Det er bare synd at mine standarder innen grafikk har blitt snobbete med åra, og det er derfor uaktuelt og spille det nå. Noe som er synd. For fy faen for en perle av et spill... *sukk* Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Battle for Middle Earth er et håpløst tilfelle. Bedre å spille warcraft i stedenfor, siden dette spillet har flere units å velge mellom. Liker heller ikke hvordan BfME spilles. Chees, man har jo kun en base og et visst antall plasser man skal bygge på. Sure, man kan jo knuse eller bygge opp en nabolandsby... men her er warcraft mye bedre. Generals er samme greia som BfME bare uten makskapasiteten for bygninger i en by. Dessuten er grafikken crap, warcraft er mye bedre Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 starcraft broodwar..ingen over, ingen ved siden.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) LOTR: Battle for Middle Earth og WarHammer 40.000: Dawn of War står høyt hos meg, men man må ikke glemme historiens beste stratigispill; StarCraft Endret 8. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Rome Total War er vel det beste som er på markedet idag. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Rome: Total War Warcraft 3 Starcraft Age of Mythology Age of Empires Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Flott at det er noen som også digger Starcraft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå