-Léon- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg lurte på om dere kunne anbefale noen gode strategi spill #Roping er uhøflig, derfor er skriftstørrelsen satt ned. Moderator Jankee# Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Først; minsk skriften litt. Gode strategispill; Rome - Total War, Age of Mythology. To gode kandidater. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fiks litt på den skriften, så får vi heller se. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Rome Total War (Se kategori under mest populære spill). Dette er en av de beste og det mest realistiske strategispillet jeg har spillt til nå, og med konge grafikk. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Civilization 1, 2 og 3 Colonization Endret 4. januar 2005 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Radien Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 vill på det sterkeste anbefale wc3, det ruler Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) WarCraft 3, Rome - Total War, Age Of Mythology, LOTR: Battle For Middle-Earth, Ground Control 2. BTW: Gjør om skrifta, ellers blir tråden stengt, skal du se. EDIT: La til Ground Control II. Skammer meg over at jeg glemte dette geniale spillet... Endret 7. januar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Starcraft. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Wc3 tft og Lotr ; battle for middle earth . Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Spørs hva du liker! Mine favoritter: 1. Rome: Total War 2. Ground Control II 3. Rise Of Nations (Er gammelt, men et knakendes godt strategi spill for det!) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Rome: Total War - Hvis du vil ha et realistisk spill, med god grafikk. edit: En S for mye der. Endret 5. januar 2005 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Civilization (1 og 3) Red Alert 2 Tropico SimCity 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Command & Conquer Red Alert 2 og Yuri's Revenge Age of Empires 1+2 og seinare i 2005, AoE III Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Starcraft. Ingen over, ingen ved siden. Age of Empires II: The Age of Kings. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Warhammer 40,000: Dawn of War (Realtime) Stronghold/Stronghold Crusader (jeg liker crusader best) (Realtime) Heroes of Might and Magic (2 til 4, har ikke testet det første). (Turbasert) Dersom du ikke takler "dårlig" grafikk er ikke Stronghold-spillene eller HoMM 2 og 3 noe for deg, ettersom de er rimelig gamle. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Battle for Middle earth Lenke til kommentar
R-Win Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan anbefale: Warcraft 3 C&C:generals/zero hour Lotr:Battle for middle earth Iallefall de jeg liker best. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvorfor har ingen nevnt Empire Earth? Det er jo et kongespill! 2ern kommer i år faktisk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Age Of Mythology og Empire Earth er meget gode strategispill. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 De to beste strategispillene i år er etter min mening Rome:Total War og Ground Control 2. LOTR og Warhammer er vesentlig dårligere. Ellers er Crusader Kings et glimrende strategispill, men her er det null action og ditto mer strategi. Ikke for action freaks! Skal du spille multipayer synes jeg Ground Control 2 er best. Det er tilfredstillende at artilleri skyter lenger enn 10 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå