Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fra msi.com har jeg lastet ned et program som heter "MSI core center". herfra kan jeg skru opp mhz hastigheten på cpuen (2400 oprinnelig). Hvor høy temperatur er det prosessoren kan tåle uten å få redusert levetid? I 2400 mhz hastighet ligger temperaturen på ca 48-50 grader på cpu'enog da jeg overklokket til 2510 mhz steg den til 51-52. hvor høy temperatur er maks jeg bør komme opp i. Er dette overklokking? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 HMM det er ikke godt å si du min ligger på rundt 50 Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Vet du om en god cpu kjøler til amd socket 754? håper ikke jeg må kjøpe vannkjøling system for å kunne overklkkke skikkelig... Er dyrt, dessuten hadde det vært dumt om en kobling røk og ting ble ødelagt. Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmmm det sies at vannkjøling ikke kjøler så veldig mye bedre men er mer stillegående..... du kan jo gå i biosen å stille på fsb`en..... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet du om en god cpu kjøler til amd socket 754? håper ikke jeg må kjøpe vannkjøling system for å kunne overklkkke skikkelig... Er dyrt, dessuten hadde det vært dumt om en kobling røk og ting ble ødelagt. Dette er vel kongen av luftkjøling til 754. + sto stillegående 80x80 papstvifter Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jeHvorfor gå i biosen når jeg like enkelt kan klokke i core center. takk for svar! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmmm det sies at vannkjøling ikke kjøler så veldig mye bedre men er mer stillegående..... du kan jo gå i biosen å stille på fsb`en..... Vannkjøling kjøler ganske mye bedre enn en luftkjøler. Den er heller ikke nødvendigvis så stille da man gjerne benytter seg av vifter på radiatoren Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Da er denne cpu kjøleren kjøpt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755&cks=PRL Vannkjøling høres genialt ut, men da er det viktig å sette det riktig sammen...hadde vært kjipt om en slange føk av ved transport. Ellers er jo denne kjølingen drømmen da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303661&cks=PRL Regner med at zalman viften vil holde fint til litt overklokking. Endret 5. januar 2005 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå