rogerjo Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Dette bildet ble tatt i romjula. Det var et rent eksperiment. Likte kontrastene og fargene på steinene i månelyset. Bildet er cropet noe og har lagt på litt mere lys. Hva synes dere ?? Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Det jeg liker best med dette er måten fotsporene virker nesten selvlysende. Nydelig kontrast mot de mørke omgivelsene.. syns jeg da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 ta å send inn dette bildet på tv2.no/storm sin værkonkurranse... Temaet til i morgen kl 12 er spor i snøen. ( dessverre ikke snø her i molde )= ) Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 ta å send inn dette bildet på tv2.no/storm sin værkonkurranse... Temaet til i morgen kl 12 er spor i snøen. Jepp, det er allerede gjort Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Det bildet var veldig fint og se på.. fikk en sånn beroliggendes effekt likte landskapet. Fin kontrast og fotsporene er komt tydeligt fram. mvh Erik_s Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Eg liker å sjå biletet - så eg gjorde det enno litt lysare - og la på litt blått for å få nattstemning. Så med dette seier eg at eg synest biletet var for grått og mørkt frå før. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg synest også at det første bilde ble litt for mørkt. Kanskje en kunne ha fjernet de hvite "dottene" nede i bildet? Er det døde pixler eller noe? mvh Jan Ove Lykke til på tv2! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Flott bilde! det er ikke ofte jeg gjør det, men i kveld skal jeg se på været ! TSP Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg synest også at det første bilde ble litt for mørkt.Kanskje en kunne ha fjernet de hvite "dottene" nede i bildet? Er det døde pixler eller noe? Sammenligner de to bildene og jeg kan være enig i at det første er litt mørkt, men det er jo midt på natta da De små lyse flekkene nederst i bildet er faktisk månens refleks i snøkorn !! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Flott bilde! det er ikke ofte jeg gjør det, men i kveld skal jeg se på været ! TSP Har begyndt å se været hver dag jeg kan jeg Er jo ofte bra premier, og endel artige oppgaver. rogerjo: Ok, stilig med månerefleks! Trodde faktisk det var noe feil da jeg såg det første bilde. Siden det var så mørkt. Sendte du inn en lysere version også? GoodLuck! mvh JO Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 ta å send inn dette bildet på tv2.no/storm sin værkonkurranse... Temaet til i morgen kl 12 er spor i snøen. Det gikk ikke så bra i TV2-konkurransen, men det var egentlig ikke så overraskende... Takk allikevel til Errae for at du tipsa meg ... Gøy å være med Det viktigste er at de som deltar i dette forumet har evaluert bildet, positivt.. takk så langt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Bilde nr.2 var veldig bra! Når jeg var liten trodde jeg glitringen som oppstår i snøen ved måneskinn var diamanter.. Endret 6. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå