sinnaelgen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) jeg har delphi 7 pe som kom med pcpro 8 2002. nå virker det som jeg ikke kan instalere den flere ganger. har den instaler på et annet område på en av diskene mine men der vierker ikke helt i orden. derfor vil jeg legge den inn på nytt for å få ornet den. jeg kommer ikke til den delen som eventuelt ber om register kode. hadde jeg bare kommet så langt. det stod i omtalen på pcpro dvd -en om at det var en begrenset utgave eller noe slik, men det er ikke så veldig lenge siden jeg la den inn , nå går det ikke. det er uaktuelt å laste ned en versjon da det vil ta for langtid. jeg har bare 56k modem den enkleste( versjonen av delphi (nyeste) koster sikker et 5 sifret beløp. da er det å bare vente til det kommer en gratisversjon sammem mmed et av de norske databladene. for ordens skyld jeg kan bruke den versjoen som ligger på hardisken min men det kommer med en del rarer feilmeldinger av og til pluss at jeg må avslutte og starte på nytt noen ganger. det er også noe annet rart med den. jeg tørr ikke å fjerne den helt hvis jeg ikke kan legge den inn på nytt. edit : får ikke korigert tittel Endret 5. januar 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vi fikk følgende priser fra distributøren Eurosoft for Delphi 2005 Pro Ny: 999 EUR, upgrade 399 EUR (altså, ikke 5-sifret beløp) Men på http://www.eurosoft.no/ står dette: For priser, ta kontakt Eilef Handeland, 67827140. Jeg er rimelig sikker på at hvis du spør pent, får du trialversjon på CD fra han(Architect som virker i 30 dager). Ellers har jeg lest om Personal utgave av Delphi 7, som skal virkelig være billig (gratis?), men jeg vet ikke om du får tak i den hos Eurosoft. Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ta en titt på Lazarus , absolutt brukbar, og gratis (tett under 30Mb, så det er ikke klin umulig å laste ned heller), og så klart, det som Borland ikke fikk til; det funker både på Linux og windows.. Endret 9. januar 2005 av McSense Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 nå ser det ut til at delphie 7 pe virker unten store problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå