Blakken Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du mista meg når det kom til Alliance, og ihvertfall PVE. Også ingen aldersgrense, der var jeg helt lost Lykke til, du finner nok noen folk.. Jeg kunne ikke sagt meg mer enig *ler* Lenke til kommentar
stranden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Skal lage mitt eget slikt jeg og, bare for RL kompiser da "Homies" Endret 6. januar 2005 av stranden Lenke til kommentar
Omar Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal også spille med RL kompiser, men hvis jeg havner på serveren dere spiller på, og kameratene mine spiller på en annen så kommer jeg nok til å joine dere Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 vil bare minne alle på at vi rekruterrer på Azeroth-Society @ quakenet. de som ikke bruker mIRC kan bare sende meg en PM *gleder seg til wow* Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Men så er jo akkurat _dette_ forumet for en slik guild da. Folk med HF,GG comments før og etter en fight i et MMORPG Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har ikke laga meg PVE character ennå... Teamer med en kamerat som mage på en pvp server Jeg blir kanskje med senere på PVE Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har en lvl7 NE Hunter på PVE server 4, blir gjerne med i guilden deres hvis det fortsatt er plass Nick på servern er: Amakiir Er btw 18 år, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvilke server spiller dere på. Er dere på en server 2 joiner jeg dere Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tar denne opp igjen. Eg er også interisert i å være med, kva slags server spiller dere på? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 denne er lagt ned tror jeg. Vi ga opp Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, ble bare tull. Vi slo oss sammen med et annet guild though.. FB er slutt snart uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå