Nstin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Heisann... Jeg og HKoN har diskutert litt. vi tenkte på at det ville vært kjedelig for de som ikke vil være med i et guild som krever at du skal være med på ditten og datten, ikke har noe guild å være i. Så vi fant ut at vi ville lage en guild for nettop dere som har det sånn. En guild som man er i bare for å være sikret å ha noen å groupe med for å ta quests, elites o.l. eller bare for å sette seg ned på en tavern å ta seg en øl å snakke sammen om dagens hendelser, eller gårsdagens. Navnet på dette guildet kommer til å bli Azeroth Society Vi går for alliance pve HKoN kommer til å bli Guild Leader av den grund at det var hans idè. Vi kommer ikke til å ha noen spesielle events.. kanskje noen møter ingame for å bli kjent. Regler: Vi har ingen aldersgrense, men du MÅ oppføre deg. Normal folkeskikk Thats it. hvis du syntes dette høres ut som noe for deg så send en PM til meg eller skriv til oss i forumet.. så legger jeg deg opp på members lista. MEMBERS: HKoN Nstin The evil blue toad Delkon Sn0mannen XzIz0 Pug Pilgrim Vi har også en IRC kanal Azeroth-Society @ Quakenet PS: Jeg kommer til å oppdatere denne med evt. ny informasjon Endret 5. januar 2005 av Nstin Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du mista meg når det kom til Alliance, og ihvertfall PVE. Også ingen aldersgrense, der var jeg helt lost Lykke til, du finner nok noen folk.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er sikkert fint for mange det der.. Nå er jeg allerede med i et guild da, men dere finner sikkert noen members.. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hehehe Apoxdigital: det med aldersgrense er jo på en måte fiksa i både beta og retail... dvs. i beta agrement greia står det at man må være 18 for og delta, og i retail trur jeg nok de fleste 1ee7 fjortis folka blir hindra av mnd avgift Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ehrm, tenk deg om en gang til.. Er sikkert mange 14isser som klarer å grine til seg dette spillet, ingen kunst dette Håper på det motsatte da, tenk å fått cs community her Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg tror nok jeg blir med her, post hvilken server dere kommer på, så møtes vi nok der Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 skal jeg sette deg på members lista da? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 fjortiser i wow... ikke si sånt.. hadde vært ûber gromt om blizzard satte 18års grense på det pga at det involverer penger.. bare sånn at man kunne sitte og kose seg være dritsekk og reporte fjortiser ps: cs miljøet i source var faktisk ganske greit helt til det kom i retail.. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du mista meg når det kom til Alliance, og ihvertfall PVE. Også ingen aldersgrense, der var jeg helt lost Lykke til, du finner nok noen folk.. Lost me two... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 skal jeg sette deg på members lista da? Kan du like godt gjøre, jeg har ikke tid til å være i et seriøst guild i WoW, men dette med et rent sosialt, finne folk å spille med guildet er et flott tiltak Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du mista meg når det kom til Alliance, og ihvertfall PVE. Også ingen aldersgrense, der var jeg helt lost Lykke til, du finner nok noen folk.. Lost me two... Lost me two. EDIT: siden det var en del snakk om aldersgrenser. Ville æ bare si at æ e 15. Så dere blir ikke kvitt mæ plZomG! YOu HAAXX0r! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor dere vill ha kvitt "fjortiser" ta meg foreksempel jeg er en grei kar det fins hæver av voksne som oppfører seg barslig... Lenke til kommentar
delkon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg blir med. Er vel kanskje litt for god for dere, men det går seg til Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hehe.. da er du lagt til i members lista Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 fjortisser som spiller wow pleier å være mer voksne enn andre.. Alle de andre forsvinner ved at det koster penger.. Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vell syns dette var en grei ting blir med jeg hvis det er mulig Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 vell syns dette var en grei ting blir med jeg hvis det er mulig da er du lagt til Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvorfor ikke PvP? Jeg og 4 til hadde blitt med da. Edit: Ser at alder kanskje er viktig likevel..? Nevner bare at jeg er 19. Endret 4. januar 2005 av Pinnella Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, både i beta og retail har en under 18 år lov til å spille på kontoen til et familiemedlem. Det står i EULA-en, og det betyr derfor at det er meget stor sjanse for at dere møter mange under 18 år. Selv om ingen leser EULAene unntatt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå