Gå til innhold

får varer og betale senere. feks få regning med.?

Anbefalte innlegg

halloen!

jeg lurte på om det finnes noen web butikker hvor du kan kjøpe varer og så får du de i posten og får regning etterpå eller noe sånt..?

så du likksom slepepr å betale med en gang.

(meg og en venn vedda. jeg sa at det finnes og han sa at det kje finnes. :p )

takk!

Edit: kanskje litt dårlig topic? fant ikke på noe bedre. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at en har mulighet for å få tilsendt faktura som en betaler senere fra komplett.no om du er bedriftskunde, men det går ikke når du er privatkunde.

Det finnes sikkert en eller annen webshop som tilbyr dette til privatkunder også, men jeg vet isåfall ikke hvilken.

Lenke til kommentar
Jeg vet det finnes, men jeg vet ikke om noen buttikker som selger hardware som gjør dette. Bokkilden er en som gjør det men det er lite hardware å få tak i der.

hehe, tror ikke mann får kjøpt hardware der nei.. :p

Lenke til kommentar

Det er webshops som tilbyr betalingsutsettelse, men dette er gjennom kredittkort/kreditt selskaper. Dvs at webshopen får sine penger med det samme, og innkreving o.l. blir gjort av kredittforetaket.

Det er vel ingen butikk, eller webshop som har råd, eller tid til å sende dyre varer på krita til folk. Selv en bedrift må jo ha en del kredittverdighet for å få faktura avtale, og det vel kanskje også mulig at private med SVÆRT romslig økonomi kan få det. Men for oss vanlige folk så er det bare å betale.

Bare tenk hvis Komplett sendte varer ut med faktura i øst og vest. Hvor mange inkassosaker hadde de endt opp med til slutt når ivrige entusiaster med slunken lommebok hadde bestilt X800Xt i fleng og satset på at de skulle vinne pengene de trengte på Magic Lines nede på den lokale bensinstasjonen? :D

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Det er webshops som tilbyr betalingsutsettelse, men dette er gjennom kredittkort/kreditt selskaper. Dvs at webshopen får sine penger med det samme, og innkreving o.l. blir gjort av kredittforetaket.

Det er vel ingen butikk, eller webshop som har råd, eller tid til å sende dyre varer på krita til folk. Selv en bedrift må jo ha en del kredittverdighet for å få faktura avtale, og det vel kanskje også mulig at private med SVÆRT romslig økonomi kan få det. Men for oss vanlige folk så er det bare å betale.

Bare tenk hvis Komplett sendte varer ut med faktura i øst og vest. Hvor mange inkassosaker hadde de endt opp med til slutt når ivrige entusiaster med slunken lommebok hadde bestilt X800Xt i fleng og satset på at de skulle vinne pengene de trengte på Magic Lines nede på den lokale bensinstasjonen? :D

haha, ja der hadde du rett.. :p :!:

Lenke til kommentar
Når jeg registrerte meg på MPX og sa jeg ville ha det på regning, så fikk jeg det.

Edit: Men det kan kanskje ha noe med å gjøre at det var på firmaet mitt....

jaja, men det er firma det vet vi.

men vi vet ikke om det er noen webshoper som gjør det for provate personer.

Lenke til kommentar

fikk regnig til min store overaskelse fra et firma i fjor! Handlet for noen tusen (en laser printer og noe ram + noe jeg ikke husker....).

Dette var oss Officeshop.no

Mulig det var en feil eller noe! Husker at jeg valgte -over natta pakke- Mulig dette har gjort noe til at dem har trodd at jeg var et frime :hmm:

Men å spekulere i dette er meget dumt. Man bør ihertfall ikke eie noe da! 5.000 blir fort 10-15...

På en annen side så er det betrygende, da man får sett på prudukte og testet det at alt er ok før man betaler.. Så er det jo en gratis betalings utsettelse på et par tre uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...