Amd_Barton Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) jeg har ett Sony dcr-hc14E Dv kamere, prøvde å bruke orginalprogrammet til å overføre video fra kamera til dataen, Programmet er "sony picture package" filmene blir elendinge, og den klipper i her og der, spiller filmen litt her og litt der ( litt på slutten og på begynnelsen og litt på midten) Den går helle ikke ann å overføre filmene uten å ha extra effekter eller ekstra lyd.. noen som har tips, evt andre programmer jeg kan bruke til å få inn det jeg har filmet til dataen..? Endret 4. januar 2005 av Amd_Barton Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ok, fikk det til å funke nå, men filmen hakker hvert 2 sekund!, hva er feil? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Prøv å post i riktig kategori, så kanskje noen kan hjelpe deg ("Videokamera"). Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 kan egentlig slette denne topicen, har en annen her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg