Skypond Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har kjøpt meg ny PSU. En Tagan 480 W. Etter jeg installerte den nye psu'en og starta maskinen så var alle IDE/PATA diskene borte fra bios. Den fant kun sata disken. Etter mye dilldall og en load bios default. Satte jeg inn 1 disk om gangen, rebootet og det funka. Så når jeg endelig har fått det til så går eg inn i bios og der viser cpu fan speed rødt med 1645 RPM og cpu temp er på 48 grader. wtf!! hva er galt? Jeg har en P4 2.6 ghz, Asus P4c800-e deluxe hk. er psu defekt eller er d noe jeg kan gjøre? Har stilt på alt i bios men neida!!! :-( Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 48 grader på en CPU er ikke varmt. Selv om det står skrevet med rød skrift er det ingenting å bekymre seg for Jeg har forresten rundt 3500 RPM på vifta mi... Å du, kanskje det ikek var så lurt å stille på alt i biosen? Da kan du skru opp hele pcen omtrent hvis du ikke vet hva du gjør... Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Bios kan jeg. Jeg fikk det til slutt. Det viste seg å være innstillinger på vifter i bios alikevel. Så nå spinner den for full kraft og temp er på 35 grader :-) Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Bios kan jeg. Jeg fikk det til slutt. Det viste seg å være innstillinger på vifter i bios alikevel. Så nå spinner den for full kraft og temp er på 35 grader :-) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Trippelpost faktisk! Jaja, bra at du fekk det til da Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flyttes til luftkjøling der denne tråden hører heime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå