Yonaz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann Jeg har veldig lyst på et moderne stort data bord på romet mitt, Noen som har forslag til et kult et? legg gjerne med url da ;D Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg er neppe alene om å måtte fordøye den overskriften der før jeg kommer med forslag. Takket være min overmenneskelige selvbeherskelse, er denne posten fri for ironi. Så svaret: IKEA. De har bra databord. Har selv et derfra. Med mindre jeg er naiv da. Endret 4. januar 2005 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 GALANT-serien fra Ikea er genial. Du kan skreddersy et skrivebord for akkurat ditt bruk og behove, og både bordet og beina har pene og stilrene linjer. Den har også gode muligheter for å utvide om du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Her: KONTOR GREIER GALANT Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den perfekte løsningen er den største bordpalta fra IKEA du får inn på rommet, akkompagnert med et par passende bein. Relativt grei pris, og du får den plassen du trenger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og nå fikk jeg hvertfall ikke lyst på nytt bord... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og nå fikk jeg hvertfall ikke lyst på nytt bord... Løp og kjøp da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå