Gå til innhold

Canal Digital + DVD+RW = Start: 05.01.2005

Anbefalte innlegg

Vil bare nevne noe jeg kom over da jeg var og kjøpte meg ny parabolantenne i dag. Hos Elkjøp starter de fra i morgen av en ny kampanje hvor de selger Canal Digital Parabol sammen med Philips DVD601R for kr. 11,- :) Hvertfall var det det jeg måtte betale, jeg fikk den en dag for tidlig :)

Tenkte bare jeg skulle nevne det hvis noen andre her går og lurer på å kjøpe parabol i nærmeste fremtid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel uansett Canal Digital sin kampanje, så det skulle la seg gjøre norma_saw. Er vel bare å gjøre Lefdal oppmerksom på det - de burde ihvertfall forstå situasjonen og la deg være en del av kampanjen. Koster vel uansett ikke dem mer penger.

[EDIT] Oops - beklager, trodde dette var en ny tråd da jeg svarte...[/EDIT]

Endret av John P.
Lenke til kommentar
Lefdal har prisgaranti. så hvis du kjøpte med entertain abo som tilbudet forutsetter, så kan du nok vise til den annonsen hos Llkjøp å få med opptakeren hos Lefal også....:)

Tja, jeg er vel ikke helt enig her. Han betalte jo bare 1 kr for pakken uansett og det står ingeting annet i prisgarantien at de vil tilby samme pris som som andre. Selvsagt vil han få kjøpt med opptaker nå, men den pakken koster bare 1 kr uten dvd opptaker på elkjøp også slik at Lefdal var like billig.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Elkjøp og andre leverandører kan gi opptakeren med for 1 krone er at du tegner et Entertain abo som gir de støtte tilbake fra Canal Digital, det har ikke noe med kampanjen til Canal Digital å gjøre. Hvis du bare tegner family abo så får ikke Elkjøp/Lefdal mm samme støtte, slik at de ikke kan gi deg et slikt tilbud. Det er jo tross alt 200 kr dyrere pr md med Ent, så skal du likevel ha det abonnementet så er tilbudet bra, men ville likevel spurt om å få legge til for en bedre opptaker....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...