Xvani Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Se emne. Buker dere termometer eller noe?? :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Enten bruker du termometer eller så fins det allerede sensorer på hovedkortet. Se i brukermanualen om du har, så kan du prøve Motherboard Monitor. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 ingen manual, det er en aptiva maskin (IBM skit) de har modifisert hk'et oxo, så jeg vet ikke hvilket det er.... det står at det er et IBM 66M2, men dette sier meg intet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Xvani se om du finner noe på ibm sine sider,søk på det pc numeret IBM 66M2,ibm.com. Kjetil Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 det har jeg gjort for lenge siden =) IBM V66M er hk (modifisert verson) ifølge IBM; og 3dmark 2k1SE da... ikke pc-nummeret Pc nummeret er 2161 - 64G Ringte IBM deretter, for å spørre om chipset osv, men finner de finner intet. her er linken: (aner ikke åssen man kobler opp ot ord =/) http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4C8T8...pe=&subtype=Cat U C? :wink: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Kjøp digidoc5, da får du med 8 sensorer du plassere der du vil måle tempen. Fint å kunne måle eksakt kabinetttemp. Digidoc koster ca. 600kr, dyrt tenker du, men en måler med display koster 200kr. med digidoc får du med 8 sensorer. Da er prisen ikke så gal alikevel. Den kan også styre viftene dine og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå