Gå til innhold

Samtaler på venting med N6630

Anbefalte innlegg

Heisann... :roll:

Jeg har et spørsmål angående "samtale på vent"-funksjonen i Nokia 6630.

Hvis noen ringer til meg samtidig som jeg prater i mobilen med en annen person blir antakeligvis personen som får opptatt-signal sendt til telefonsvareren.

Er det ikke mulig å få beskjed om dette når du prater, at en annen person også vil prate med deg, så man eventuelt kan sette person1 (personen du prater med) på vent mens du sjekker hva person2 vil?

Altså ha 2 aktive samtaler men en på vent.....det bør da gå ann? Eller er jeg da helt ute å sykler?

(var litt komplisert dette, men håper dere forstår)

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det går ann.....

Går ihvertfall på Mobyson

Du kan legge inn forskjellige talemeldinger som folk får avhening av hvilken situasjon du er i.

1 melding når du ikke er å nå.

1 melding når du er opptatt.

osv....

Det gjøres i talepostkassen.

Lenke til kommentar
Tror det går ann.....

Går ihvertfall på Mobyson

Du kan legge inn forskjellige talemeldinger som folk får avhening av hvilken situasjon du er i.

1 melding når du ikke er å nå.

1 melding når du er opptatt.

osv....

Det gjøres i talepostkassen.

Tror du misforsto litt, men det er ikke så rart siden jeg er elendig til å forklare ting.

Det er ikke personene som prøver å ringe meg jeg vil at skal få beskjed!

Nei, det er jeg som vil ha "beskjed"(pipetone/vanlig ringetone), hvis en person ringer mens jeg er optatt i en annen samtale så jeg kan si til personen jeg prater med; "nå har jeg annen innkommende samtale her, kan du vente litt?" Så setter jeg personen jeg prater med på vent, mens jeg switcher over til personen som ringte til meg....Skjønner? Utrolig vanskelig å forklare dette :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...