*nitram* Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei... Jeg har en søster som eier en Zepto... Hva synes dere på forumet om Zepto PC'r?? Det virker som om søstra mi er fornøyd da..... Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hei... Jeg har en søster som eier en Zepto... Hva synes dere på forumet om Zepto PC'r?? Det virker som om søstra mi er fornøyd da..... Ingen!!??? Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 De bygger jo på de pc'ene Aopen har såvidt jeg har skjønt. Zepto 4200 f.eks mener jeg å huske skal være en CL56(eller var det 54? ) basert maskin. Broren min og moren min har en zepto og de er hvertfall strålende fornøyd. Personlig synes jeg det ser ut som om det er ganske bra maskiner... Virker som om det er et fint chassie og veldig stillegående(centrino ja). Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har en cl56 og er strålende fornøyd. Det beste er at den virker meget solid sammenskrudd, og at den ikke støyer. Zepto.no selger nå denne på billigsalg............løp og kjøp Endret 4. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Zepto virker som en kurant bedrift, bortsett fra jeg synes de har litt dyre maskiner Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Virka ikke dyrt synes jeg, skal klart se på den til høsten om jeg kjøper laptop. En ny altså! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Zepto virker som en kurant bedrift, bortsett fra jeg synes de har litt dyre maskiner Prisene er satt ned nå, så nå er dem vel billigst!? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, de er bare billigere, har sammenligna prisene på en zepto 4200 men 1,8 GHz prosessor, 1GB minne, 80GB hdd, med en thundra pc med lik spec, og den fra psdata var 1000kr billigere, og det etter prisreduksjonen fra zepto Lenke til kommentar
barks Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har sammenligna prisene på en zepto 4200 men 1,8 GHz prosessor, 1GB minne, 80GB hdd, med en thundra pc med lik spec, og den fra psdata var 1000kr billigere, og det etter prisreduksjonen fra zepto Men er den Tundraen en CL56 (formentlig ikke) eller en 155X-maskin? Ellers er det jo ikke en 100% brukbar sammenligning, som talløse andre CL56/1557/XXX-tråder her på forum omtaler er det jo også forskjelle på kabinetter/chassis på bærbare etc. som til en vis grad retfærdiggjør prisforskjeller utover hva specs tilsier. Jeg prøver ikke å argumentere for att Zepto er billige; det synes jeg i hvert fald ikke de pleier å være, men personligt synes jeg att en CL56-variant pga. byggekvalteten ville vært 1000,- mer værd enn en 155X-variant når prisen likevel kommer bra over 10K. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har sammenligna prisene på en zepto 4200 men 1,8 GHz prosessor, 1GB minne, 80GB hdd, med en thundra pc med lik spec, og den fra psdata var 1000kr billigere, og det etter prisreduksjonen fra zepto Men er den Tundraen en CL56 (formentlig ikke) eller en 155X-maskin? Ellers er det jo ikke en 100% brukbar sammenligning, som talløse andre CL56/1557/XXX-tråder her på forum omtaler er det jo også forskjelle på kabinetter/chassis på bærbare etc. som til en vis grad retfærdiggjør prisforskjeller utover hva specs tilsier. Jeg prøver ikke å argumentere for att Zepto er billige; det synes jeg i hvert fald ikke de pleier å være, men personligt synes jeg att en CL56-variant pga. byggekvalteten ville vært 1000,- mer værd enn en 155X-variant når prisen likevel kommer bra over 10K. enig der betal heller litt ekstra for en skikkelig sammenskrudd maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå