Blax Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hver gang jeg åpner papirkurv så klikker det..Alt bare låser seg og jeg på Ctrl + Alt + Del. Noen hadd samme problem? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 1. er det noe oppi papirkurven ? Høyreklikk -> tøm papirkurv 2. Virus eller noe? Man vet aldri Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Det er ikke virus nei.. Det er bare når jeg åpner papirkurven..Har Tidligere hatt problem med DrWatson.. Er sikkert noe der Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er ikke virus nei.. Det er bare når jeg åpner papirkurven..Har Tidligere hatt problem med DrWatson.. Er sikkert noe der virker litt kjent problem her. Må du avslutte drtwsn32.exe for at pcen "virker" igjen? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Neida..Det som skjer er at når jeg bare trykker på filer i Min Datamaskin og ellers andre filer, så klikker det.. Meget rart Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva slags prosesser kjøres hvis du går i task manager etter at du har trykket alt-cntr-del? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 må du restarte for å få den "brukbar" igjen ? Avslutter du noen prosesser? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Dette: Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvMixer\NvMixerTray.exe C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe C:\Program Files\LClock\lclock.exe C:\Program Files\MessengerDiscovery\MessengerDiscovery.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe C:\Program Files\SEC\Natural Color\NaturalColorLoad.exe C:\Program Files\Samurize\Client.exe C:\Program Files\Hotmail Popper\hotpop.exe C:\Program Files\Rainlendar\Rainlendar.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Opera75\opera.exe G:\mIRC\mirc.exe C:\WINDOWS\explorer.exe C:\Documents and Settings\Anders\My Documents\HijackThis.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå