E.T Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Vil gjete en 1,5 - 2 meter Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Da sitter jeg her med tastaturet Funker bra men får mange tastefeil, sikkert fordi jeg har hatt et IBM tastatur før Blir vel bedre etter hvert tenker jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Karakter: 5 5 av? 6? 10? 1000? Hehe. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Karakter: 5 5 av? 6? 10? 1000? Hehe. Vil tru det er av 6 Edit: Ikke tur, men tru Endret 22. januar 2005 av BaX Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Karakter er vel det skolesystemet bruker? Er egentlig ikke sikker, kan forandre det isåfall! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 litt OT, men allikevel: Noen som veit hvorfor navigator SE-tastaturene til Logitech er uta av produksjon? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 fordi logitech er småskada om dagen Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Må være noe sånt, det er jo et av de nydeligste tastaturene ever. Selvfølgelig har det gått ut av produksjon når jeg har tenkt å kjøpe det Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Eneste minuset jeg har funnet til nå er at man må trykke shift så langt ned før den virker, liksom kanten på ctrl som er litt i veien Men bortsett fra det så er det et konge tastatur Angerer ikke et sekund Endret 30. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hm, harke jeg merket noe til Sikkert bare en vanesak : / Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg bare lurte, hvorfor er det negativt at den ikke har USB tilkobling? Bruker ikke USB mer cpu en vanlig ps2 pins? Jeg trudde USB skulle være praktisk pga lett frakt og tilbkobling, men dersom det er snakk om stasjonær pc, så ser jeg ikke helt vitsen. Enlighten me pls Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du kan det derre med tester Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Bra test, kom forleden over eit sånt tastatur og det første jeg la merke til var Insert, Home, End, Pg up og Pg down kanppene... hvorfor har de plasert de der? Idioter Bare at de hadde plasert de på talltastaturet trakk hos meg så mye ned at dette tastaturet hadde aldrig jeg greid og levd med etter home og end er noe av det jeg bruker mest utenom mellomrom og de 29 bokstavene når jeg skiver og de skal være oppfor piltastene og sån er det bare Leifs? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen som har åpnet dette? Jeg vil vaske mitt, men får det ikke opp! Har fjernet alle skruene men neida, det går ikke! Kan noen hjelpe meg? Herr Brun Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Dette er nok virkelig et tastatur jeg kan rellatere til Det med flere enn 3 taster samtidig er veldig viktig for meg Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har hatt det tastaturet nå en stund og må si meg kjempefornøyd...Veldig behagelig og skrive og det eneste jeg kan sette fingeren på er at tastaturet er svart...Det er en ulempe hvis man liker og ha det morkt rundt seg når man bruker dette tastaturet...ser egentlig ikke på det som et problem...Veldig bra test av trådstarten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå