Gå til innhold

hva skjermkort gf ti4400 eller gf ti4600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-09 23:30, Kjetil Lura skrev:

Eskil87 du er klar over at den norske kroner er sterk i disse tider,har du is i magen kan du spare en del kroner om du venter litt.

Kjetil

Heh, smart tenkt.. Sånt tenker ikke jeg på iallefall. Men jeg ville bestillt det ASUS GF4Ti4400 kortet som er på ukens tilbud på komplett nå. Her er det! Jeg har et ASUS GF4Ti4600 kort, og er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar

Et GF4 Ti4400 kort er mer for penga enn et Ti4600 kort. Men misforstå meg rett, det betyr på ingen måte at et Ti4400 er bedre enn et Ti4600. Bare at pris/ytelse er bedre for et Ti4400 kort.

Man skal heller ikke unnlate å nevne at mange Ti4400 kort kan overklokkes til Ti4600 hastigheter. Mens de færreste Ti4600 kommer noe særlig høyere enn standard hastigheten.

Så jeg vil absolutt anbefale et Ti4400 kort hvis du ikke bare MÅ HA det råeste koste hva det koste vil. :razz:

Lenke til kommentar

jaja, tilbudet var der ikke lengre, :sad: men har ikke peng før neste uke, men det hadde jo gått,

men no som tilbudet er over betaler jeg ikke så mye mer, 2700 for Asus V8440 GeForce4 Ti4400 128MB DDR.

sparer no endå 400-500 røde lapper en vis jeg hadde kjøpte det hos komplett.

søkte litt etter det jeg lurte på, fant ut litt hva merke jeg skal ha, men ikke hva type??

Lenke til kommentar

Ja, hvis du ikke finner på noe annet, så ville jeg kjøpt meg et Gainward TI4400 golden sample kort. Dette kortet har en bedre minnetype, kjøling samt inn/utgang til tv av veldig god kvalitet. Overklokking er en lek, og prisen ligger på overkant av 3 lapper. Denne kan lett overklokkes over GeForce ti 4600 kortet sin ytelse. Abit kortet har også gode overklokkingsmuligheter, og har bra kjøling. (4400 kortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...