Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor mye kan jeg overklokke gainward 6800 gt golden sample med det medfølgende expert tool før det blir fare for å ødelegge det? Kommer jeg til å merke noen stor forskjell? Hilsen en ivrig nybegynner! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hvor mye du kan klokke er forsjellig fra kort til kort. men sjansen for at kortet ryker er 0.1% store Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hvor mye du kan klokke er forsjellig fra kort til kort. men sjansen for at kortet ryker er 0.1% store stor? ville ikke si stor sjanse men du kunne tweak ganske høgt opp hvor mye er jeg ikke sikker på men det er bare og prøve seg frem til det ikke vil mere Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Går det på temeratur? Si at jeg setter 60 grader som maks temperatur jeg vil oppnå, deretter overklokker jeg kortet til det når den temperaturen. er det slik jeg bør gå fram? I morgen skal jeg innstalere en ny 120 mm vifte som suger ut luft rett over grafikk kortet i morgen så jeg håper temperaturen synker da. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei! Klokk først 10 og 10 mhz. Kjør en runde 3dmark 03/05 og se etter artifacts, det vill si feil i bilde. (prikker, rare textures, striper, OSV) Når du får artifacts klokk litt og litt ned helt til de er borte Jeg tror det kortet skal klokke langt og 60 c kan du oppnå idle uten at det er unormalt. Alt under 90 c i load er ok. Selvfølgelig idielt med mindre. Lykke til Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hva er best å klokke med? riva tuner eller expert tool? takk for svar, ble litt klokere nå! Endret 4. januar 2005 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva er best å klokke med? riva tuner eller expert tool? takk for svar, ble litt klokere nå! Det er hipp som happ! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har bare gode erfaringer med coolbits2 til å overklokke mitt AOpen Geforce 6800GT,anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå