Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har egentlig ikke brydd meg om LCD skjermer før og har ikke fulgt med i det hele tatt der... Finnes det en 17'' som fyller disse kravene: -Støtte 1280 x 1024 -Lav reaksjonstid, ca 16 ms? -Svart svart -Billig som mulig Spiller ikke så mye FPS, men gjør det noen ganger. Men et kan vel være viktig med lav reaksjonstid på bilspill hvis det går fort nok. Budsjett? Ca 2000 - 3000, men det kan kanskje bli dyrere hvis skjemen er vert det. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Nec MultiSync LCD1770NX Denne skjermen kostar vell 3400,- cirka, men eg trur det er verdt det Endret 4. januar 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...b=DNO_200-26662 Jeg har ikke peiling på hvor god den er, den er sort, har 16ms og koster ikke så mye. Endret 4. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eizo FlexScan L550K http://komplett.no/k/ki.asp?sku=122932&cks=PRL Under 3000 kr.. Er vel kanskje den beste skjermen til under 3000 kr. akkurat i øyeblikket.. Men føler du at du kan legge på noen hundrelapper så bør du gå for NEC'n nevnt tidligere her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Fikk veldig lyst på den første som blei linka til jeg Men på nettsida til Netshop så står dette NB ! Det føler ikke med DVI-kabel i esken, så om du planlegger å bruke DVI anbefaler vi at man tar med en slik. Du finner korrekt kabel under "tilbehør" Er det hvert det? Har GeForce 5700 Ultra den utgangen? Endret 5. januar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fikk veldig lyst på den første som blei linka til jeg Men på nettsida til Netshop så står dette NB ! Det føler ikke med DVI-kabel i esken, så om du planlegger å bruke DVI anbefaler vi at man tar med en slik. Du finner korrekt kabel under "tilbehør" Er det hvert det? Har GeForce 5700 Ultra den utgangen? Ja, og ja. DVI-kabel bør kjøpes. Blir litt bedre bilde, slipper å justere noe selv og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå