Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor finner jeg Drivaksling til Mitsubishi Sigma?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet desverre ikke akkurat hvor, men min mor fikk byttet i Sverige, de originale skiftet på Mitshubshi i Norge var såvidt jeg husker i 20.000 Kr's klassen, og de selger vistnok kun hel aksel. Nå bytter jo da ikke min mor drivaksler selv.., :p som kanskje du gjør, men det var vist borti halve prisen på delene der borte.

Snakker med henne i morgen, så kan se om jeg kan gi det et konkret navn på sted i sverige da.

Lenke til kommentar
Vet desverre ikke akkurat hvor, men min mor fikk byttet i Sverige, de originale skiftet på Mitshubshi i Norge var såvidt jeg husker i 20.000 Kr's klassen, og de selger vistnok kun hel aksel. Nå bytter jo da ikke min mor drivaksler selv.., :p som kanskje du gjør, men det var vist borti halve prisen på delene der borte.

Snakker med henne i morgen, så kan se om jeg kan gi det et konkret navn på sted i sverige da.

Er jo alltid greit å kjenne til steder i danmark/sverige hvor man kan spare penger på deler så om du finer noe ut så takker jeg for hjelpen :yes:

Lenke til kommentar
Slabbedasken;

Er jo alltid greit å kjenne til steder i danmark/sverige hvor man kan spare penger på deler så om du finer noe ut så takker jeg for hjelpen 

Har snakket med min mor, det som vel var saken med hennes Sigma, var at drivaksel- ledd var slitt, på merkeverksted i norge kunne de bare bytte hele aksler, og det skulle de ha ca 22.000 for vistnok...

Dette bilverkstedet byttet bare leddene på begge sider, og det kostet ca 7000.

Det ligger mellom Svinesund og Gjøteborg, i Uddevalla.

Bennys bilservice, Skalbanksvagen 4A, Uddevalla, Tlf.0046 0522 38300,

Epost; [email protected] (har vist noe nett side på samme navn, men jeg kom ikke inn på den.)

Høres jo litt "bakgårds" ut på navnet, men de har vist litt greie på disse Sigma'ene (i motsetning til de fleste verksteder),

Det er ikke sikkert de har akkurat det du trenger, men min mor sparte i alle fall masse penger og var veldig fornøyd med det hele :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...