Gå til innhold

Lurt å kjøpe Casio EM500?

Anbefalte innlegg

Har hatt en SE P900 en stund, men vil ha en litt mer avansert en. Men istedenfor å kjøpe meg en ny pda/lomme-pc tenkte jeg at det kanskje var like greit å kjøpe en rein lomme-pc, som heller var litt billigere, og beholde min P900. Så en Casio EM500 men ekstra minnekort på 128mb som var nesten som ny til 900kr. Har ikke så veldig peiling på lomme-pcer, så jeg lurte på om dette egentlig var svindyrt eller kjempebillig? Trenger ingen super lomme-pc egentlig, men tenkte på mest sånn film mp3, og få testet du hvordan pocken pc er (har lyst på Qtek 9090, men er veldig skeptisk til opprativsystemet. Liker Symbian så godt) Trenger også e-post, word, excel, internett, og andre standar programmer til pc, og syntes denne var veldig fin. Ville heller ikke gå over 1000kr, så denne passet fint.

Har ikke så peiling på det så jeg legger ut det av beskrivelse, så det kanskje er lettere å finne ut om den er bra:

CASIO PDA med Pocket PC operativsystem med Pocket Outlook, Word, Exel, Internet Explorer, Microsoft Reader.

NB. Meget pent brukt, ser nesten ut som ny!

- Ekte 16 bits, 65000 fargers TFT LCD skjerm

- Rask 150 Mhz prosessor

- IrDA, USB, Seriell tilkobling

- Docking station

- 16 Mb Ram + 16Mb Rom minne + 128 SD minner kort

- Diktafon

- Videofil avspiller

- Hodetelefonuttak

- Kortplass for mer minne.

- Etui

Er den verdt de 900 kronene?

Håper på svar og takker på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...