Raoul_Duke Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal ha meg ny pc - Skjerm har jeg - Budsjett: 7000 - 8000 Vil ha mye minne - 1024 - Bruksområder: Litt spill - førsteskyter, mye bildebehandling, og trenger mye lagringsplass for media+backuper til xboxen. Har et radeon 9800 skjermkort fra før, som fungerer ganske greit med overføring til tv, men kunne tenkt meg noe bedre. Så jeg trenger tips! mvh Duke Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Prøvde meg på et oppsett, 7684,- hos netshop. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 cpu er en fin bil ja Mitt oppsett du sikter til? Lenke til kommentar
Raoul_Duke Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tror ikke jeg trenger et så dyrt grafikkkort, men det jeg tenker på er forskjeller mellom amd og intel og hva slags minne jeg bør velge og ikke velge. Blir det ikke billigere å kjøpe 2x hdr a 120gb enn 1x på a 200gb ? Hva er eventuelle ulemper med å ha 2 hardisker ? Takker for svar ! Pcn trenger ikke å være så sinnsykt stillegående, men heller ikke like jævelig bråkete som en xbox. Lenke til kommentar
Raoul_Duke Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Bumper denne litt, trenger flere forslag! Skal også ha med dvdbrenner, mic og webcam. Tenker jeg kjøper 2x120 gbdisk + usb kabinett til den ene disken. Pcn skal brukes til: (se film) (høre på musikk) (photoshop - bildebehandling) (litt spill - førsteskyter) (brenne dvd) ----- Bump --- bump------- kan noen med peiling forbarme seg over denne posten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå