krister461 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har en fersk boxed 3000+. Denne har allerede pasta påsmurt... ..men, siden jeg har arctic silver 5 liggende, bør jeg da fjerne den påsmurte pastaen og smekke på as5 isteden? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det som sitter på orginalt er en thermal-pad. fjern den å ha på AS5 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) hmm...vil jeg merke noen forskjell? edit: tror jeg først monterer den direkte, så tar jeg og skifter ut thermal-pad'en med AS5 seinere og sjekker hvor stor forskjell det er! Men, hva bruker jeg for å fjerne thermal-pad'en og hvor får jeg kjøpt det? Tidligere har jeg hatt litt teknisk sprit fra jobben, men nu er jeg tom for det! Endret 4. januar 2005 av krister461 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I noen tilfeller vil jeg tro mellom 5 og 10 grader. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 det er å ta i, maks 5 etter innkjøring tenker jeg, men varierer litt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan eg komme med eit lite spørsmål Korleis er boxed kjølerer? Støy, ytelse, finish osv? Skal kjøpe winchester 3200+, er vel samme kjøler der? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) skulle ønske folk kunne bruke SØKEFUNKSJON eller bare titte rett forran snuten sin rett før de lager ny tråd.. Kjølepasta - litt overfokusering på dette? og hvis du er for lat.. så kan jeg være ekstra snill og tilogmed quote.. hvis det er uklokket, så er det prat om små forskjeller ( +-0.5 grader kansje.. ) men jo høyere du kommer i wattutvikling, jo større tap merker du.. ( høyeste forskjellen jeg har merket var med den gammle cpu'en min når den skulle byttes ut, og jeg tok min siste klokk med den. merket jeg +-5-6 grader ) Endret 6. januar 2005 av Vizla Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hmm...vil jeg merke noen forskjell? edit: tror jeg først monterer den direkte, så tar jeg og skifter ut thermal-pad'en med AS5 seinere og sjekker hvor stor forskjell det er! Men, hva bruker jeg for å fjerne thermal-pad'en og hvor får jeg kjøpt det? Tidligere har jeg hatt litt teknisk sprit fra jobben, men nu er jeg tom for det! For å fjerne bruker du "TIM - Cleaner" (CPU & Heatsink cleaner) Den får du kjøpt hos : www.microplex.no <-- klikk kjølere, tilbehør --> Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Men, hva bruker jeg for å fjerne thermal-pad'en og hvor får jeg kjøpt det? Tidligere har jeg hatt litt teknisk sprit fra jobben, men nu er jeg tom for det! sprit, propanol, rød-sprit etc. eller som funkweb nevner over, TIM cleaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå