MyBigMouth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg ser at det er en tråd til om dette emnet men den har jo en smule rot i seg Som sagt jeg ser etter en viftestyring til TT tsunami kabbisset mitt. Alt skal passe med rekkevidde på ledninger(erke så god på pc så hvis jeg skal begynne å lodde inne der tror jeg jeg lodder rett igjennom Cpu`en Har foreløpig abre sett på denne her! Takker for innlegg som kommer HELST før morgendagen siden jeg må bestille da! Endret 4. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ser fin ut den. Virker som om den passer bak døra også. Mitt valg ville vært den. Er vel den han i den andre tråden også skal kjøpe seg. Endret 4. januar 2005 av Zupermartin Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den viftestyringen er kjent som en av de beste... ville vært mitt valg uten tvil Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hvilken viftestyring var det? det var bare link til hovedsiden på microplex! jeg har selv bestilt TT Tsunami hvordan vil den være til det? Viftestyring eller DENNE Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skulle akkurat til å poste en ny thread angående viftestyring og Tsunamien, men så så jeg heldigvis denne threaden da, så jeg poster spørsmålet her: Når det kommer til viftestyring i dette kabinettet, kommer selve viftestyringknobbene til å være i veien for døra? Har tenkt å kjøpe TT Tsunami selv, men blir litt i tvil hvis jeg ikke får ha igjen døra. Tror jeg kommer til å gå får Aerogate II . Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Viftestyringer er tilbehør til luftkjøling(vifter). Slike tråder passer best i kjøling - luftforumet på overklokkings delen av dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg