janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei, jeg bestillte nettopp et domene fra web10.nu Et lite problem nå, for i mailen stod det at jeg kunne logge på: -- Statistikk -- -- E-mail -- -- FTP -- -- Database -- Men jeg får ikke logget på noen av disse. (Kommer bare feil passord) Så må jeg vente lenger da? Har ikke fått betalt enda Endret 4. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvis du nettopp bestilt, skader det sikkert ikke å vente en dag. Mulig du må betale først også. Endret 4. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, hos web10.nu går alt i slowmotion. Må vente lenge på alt. Og da mener jeg alt. Skal ikke refse dem i denne tråden også, men avbestill er mitt råd. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel kanskje det at du ikke har betalt. Min erfaring med Web10.nu er helt forskjellig med Ingard sin. Jeg har ikke hatt problem med de, og jeg har fått raske svar på supporten. Men jeg hørte snakk om at du var sur på de får noe MySQL greier Ingard ? Det er kanskje et problem de har, men det trenger ikke jeg så jeg slipper å ha trøbbel med det. Det er kanskje ikke verdensbeste webhotell, men jeg er storfornøyd.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 De fleste krever at du har betalt før kontoen din aktiveres! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ok. De fleste tingene fungerer nå.. Men jeg får ikke brukt JanFredrik.net enda.. Endret 4. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
jrz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det tar litt tid for at domener blir "lagt merke til" av alle navnetjenerne. Jeg har kun gode erfaringer med web10, og har 3 domener der. når man betaler med VISA skjer ting med en gang. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel kanskje det at du ikke har betalt.Min erfaring med Web10.nu er helt forskjellig med Ingard sin. Jeg har ikke hatt problem med de, og jeg har fått raske svar på supporten. Men jeg hørte snakk om at du var sur på de får noe MySQL greier Ingard ? Det er kanskje et problem de har, men det trenger ikke jeg så jeg slipper å ha trøbbel med det. Det er kanskje ikke verdensbeste webhotell, men jeg er storfornøyd.. For det første, ja, så har de et system helt på trynet ved at man ikke kan opprette så mange individuelle MySql kontoer som man vil. Det begynner nesten å bli standard, men ikke på så billige webhotell, tydeligvis. Men det verste av alt er mangle på Imagemagick og at safemode for php er skudd PÅ! Dette innebærer blandt annet at Gallery ikke kan bruks etc. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva er Gallery da ? http://gallery.menalto.com/ Bildegalleri Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei, jeg bestillte nettopp et domene fra web10.nuEt lite problem nå, for i mailen stod det at jeg kunne logge på: -- Statistikk -- -- E-mail -- -- FTP -- -- Database -- Men jeg får ikke logget på noen av disse. (Kommer bare feil passord) Så må jeg vente lenger da? Har ikke fått betalt enda Les HELE mailen en gang til, du. Der står det svar på det meste du spør om. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Min erfaring med Web10.nu er helt forskjellig med Ingard sin.Jeg har ikke hatt problem med de, og jeg har fått raske svar på supporten. Jeg er helt enig med skomaker her... Jeg har ikke hatt noen problemer med web10.nu. Når jeg har lurt på ting, så har jeg fått svar med en gang, pluss at det er ganske billig der. Det er ihvertfall det jeg synes... Endret 5. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Min erfaring med Web10.nu er helt forskjellig med Ingard sin.Jeg har ikke hatt problem med de, og jeg har fått raske svar på supporten. Jeg er helt enig med skomaker her... Jeg har ikke hatt noen problemer med web10.nu. Når jeg har lurt på ting, så har jeg fått svar med en gang, pluss at det er ganske billig der. Det er ihvertfall det jeg synes... Ja, når man skal bruke webhotellet uten PHP eller MySql går det som en drøm, men senere, når dette er nødvendig, så kommer problemene. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg bruker litt PHP(ikke så komplisert da), det funker fint.. Endret 5. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Fungerer Mambo da? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg bruker litt PHP(ikke så komplisert da), det funker fint.. Ja, men så var det ikke det at ikke PHP fungerer, men enkelte innstillinger de har satt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, det er jo dumt da. Noen som vet om Mambo fungerer? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, det er jo dumt da.Noen som vet om Mambo fungerer? Og her starter problemene. Nei, ikke optimalt, etter det jeg har forstått. Har aldri brukt MAmbo, men vet at det ligger en patch for webservere med safe_mode skrudd på. Heldigvis. Artikkel finnes her! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det var bra, for det er det jeg har tenkt til å bruke det til. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva er det Mambo gjør da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå