dandel58 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Heisann:) Skal bytte ut Soundblaster Audigy 2 kortet mitt og Mitt Creative 6600 6.1 høytallersett, høytallerne har begynt å sprake opg slikt.. Har tenkt å kjøpe Sound Blaster 2 ZS, dette er ikke så dyrt og jeg har ikek altfor mye penger og det er et utrolig bra lydkort.. Jeg sverger til Creative.. Noen vil kanskje si det er tåpelig å oppgradere fra Audigy 2 til Audigy 2 ZS, men sånn er det bare fordi jeg må ha noe som fungerer med 7.1 høytallere.. Videre skal jeg også Creative Inspire T7700 eller T7900.. Det som jeg synes er merkelig er at på MPX link: http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...&g2=331&g3=138e så er T7900 billigere enn T7700.. Er ikke 7900 en bedre versjon av høytalersettet eller har jeg missforstått? Merker meg at T7900 har en bredere senter høytaler, noe jeg liker.. mens T7700 har alle i lik kompakt størrelse.. Også lurer jeg på en annen ting.. Overalt har jeg funnet Audigy 2 ZS til litt over tusenlappen, men her link: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=144648 så fant jeg den til 478 kr!!! Das som bulk.. Hva vil dette si? Jeg forstår at det er uten spillene fordi er jo det osm trekker prisen oppover, men hva er bulk? er det noe skrap? eller er det bare lydkortet og kabler og cd i boksen? Er det samme produktet eller? Når jeg leser spesifikkasjonene virker det som bulk versjonen har mindre egenskaper? Så spørsmålene er.. hvem skal jeg ha.. Creative Inspire T7700 eller T7900 og bør jeg kjøpe Bulken med audigy 2 ZS..? Takk for all hjelp:) Endret 4. januar 2005 av dandel58 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det virker som om du er virkelig kresen på lyd.. Det jeg tror du vil få mye mer glede av er å beholde lydkortet ditt og heller kjøpe Creative Megaworks 5.1 sett.. (er 5.1 men fanken så heftig lyd)... Jeg lover deg.. Det er trøkk til de grader i forhold til Inspire 7700/7900 Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hehe er kresen på lyd, men går aldri tilbke til 5.1 sett når jeg har hatt 6.1.. da blir det bare oppover og oppover og nå til 7.1 sett.. men takk for tipset;) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bulk er det helt samme produktet, bare at det følger ikke med spill, en fancy eske, og slikt. Det eneste som følger med er en anti-statisk pose, en liten manual og en driver CD. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hehe er kresen på lyd, men går aldri tilbke til 5.1 sett når jeg har hatt 6.1.. da blir det bare oppover og oppover og nå til 7.1 sett.. men takk for tipset;) Du er klar over at det du gjør nå er å velge middels høytalere i 7.1 system framfor Supre høytalere i 5.1 system? Men hvis du absolutt skal ha 7.1 så.. Har du sett på Gigaworks? Endret 5. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Yepp, er klar over det.. Men jeg kan bare ikke se meg selv å gå tilbake til 5.1 systemet nå som jeg har hatt 6.1 system og har vært kjempefornøyd med det.. Liker liksom ha ha lyd over hele for å si det slik, føler det ikke passer med 4 høytalere foran og 4 bak.. Skal spille mest spill og høre på mp3 musikk så trenger ikke noe superrått.. I tillegg kan jeg ikek bruke mere enn 2000 kr:( Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Da er saken selvfølgeig klar.. Det er ikke dårligere høytalere du velger.. Bra nok med trøkk.. Men for meg så virka det som om du var stinn av penger da du velger å oppgradere lydkortet også.. Noe som jeg fortsatt syns er unødvendig.. Audigy 2 har da 7.1 støtte det også, vel ?.. Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hehe stinn av penger neidu, har bare 2000 kr til rådighet.. nei soundblaster audigy 2 har bare 6.1 støtte, må bytte til zs for å få 7.1 støtte.. Pluss høytallerne er jo bra de hehe.. men nå bestilte jeg opp audigy zs og creative inspire t7900, det blir nok bra;) Endret 5. januar 2005 av dandel58 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå