adsfiklam Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som vet hvilken 17" LCD skjerm som er billigst i Norge? Skal ha det billigste dere finner, skal ha den på et kontor i Portugal og er der ikke så ofte Takk Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Elkjøp, Lefdal & Coop har "17 LCD skjerm til 1995,-. Passer fint vis du bare skal bruke den til kontorbruk. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vil tru denne er blant dei billigaste.. edit: var visst billigare den over.. Endret 4. januar 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror jeg ville gått for BenQ'n på Elkjøp.. Ser helt grei ut egentlig.. Vurderer en sånn en selv som second skjerm.. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror jeg ville gått for BenQ'n på Elkjøp.. Ser helt grei ut egentlig.. Vurderer en sånn en selv som second skjerm.. Kjøpte nettopp en slik, den ser helt grei ut. Jeg mistenker at skjermen er identisk med BenQ FP731 ettersom den har lik spec, ser lik ut og manualen til FP731 lå i eksa. Har bare prøvd den så vidt, men den er lyssterk og har fin kontrast. Ghosta litt i unreal tournament. Simen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Takker for brukererfaring.. Står ikke modelnavnet på selve skjermen? Vel. Nå husker ikke jeg hvor lenge kampanjen til Elkjøp varer, men jeg får lønning 12.... Dette er sansnynligvis litt for sent... Men, men.. Det går nok ikke lenge til vi ser et tilsvarende tilbud.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Elkjøp, Lefdal & Coop har "17 LCD skjerm til 1995,-. Passer fint vis du bare skal bruke den til kontorbruk. Blir nok en av de da Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Obs! Selger en meridion 17" lcd til 1995,- 1280*1024, 16ms og innebygde høytalere.. Tenkte meg en slik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå