snorreh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Til opplysning så kan nå Targus Bluetooth mini mouse endelig bestilles i Norge hos Komplett her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306660 Les en test av denne musen her: http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2150 Endret 19. januar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Til dere som lurer på hva som driver musen: det er ikke pc-batteriet, men vanligvis egne batterier.. Hehe, hvordan ellers? Tross alt trådløs hehe, hadde jo vært kjekt om man kunne overført strøm trådløst fra pcen da! dessverre går ikke det da Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det står at den har "Logitechs trådløse FastRF-teknologi". Hva er dette?Det er iallefall ikke infrarød, da den fungerer gjennom gjenstander ol. Logitechs muser bruker RF chippene til Nordic VLSI. RF detyr at det kommunikasjonen foregår ved hjelp av Radio Frequency. Dette er ikke det samme som Bluetooth. RF teknologien til Nordic er en proprietær standard og kan derfor bare brukes imellom enheter fra Nordic, dvs man må bruke dongelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kunne du kjapt måle musa og oppgi dimensjonen? Tenkte litt på den musa også. Den er ikke for stor for bærbar pc? Kommer an på hva du mener med "for stor for bærbar pc".. Hvis jeg skal gjøre noe kjapt på pcen bruker jeg bare touchpaden. Hvis jeg skal sette meg ned og gjøre noe, bruker jeg logitechmusa. Har pcen i en sekk uansett, så. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Skulle tatt seg ut med trådløs strøm ja Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kunne du kjapt måle musa og oppgi dimensjonen? Tenkte litt på den musa også. Den er ikke for stor for bærbar pc? Kommer an på hva du mener med "for stor for bærbar pc".. Hvis jeg skal gjøre noe kjapt på pcen bruker jeg bare touchpaden. Hvis jeg skal sette meg ned og gjøre noe, bruker jeg logitechmusa. Har pcen i en sekk uansett, så. Heisann! Enig i at jeg var litt uklar da jeg stilte spørsmålet. Jeg tenkte "for stor" i den forstand at den f.eks er for klumpete til å ha nedpakket sammen med bærbaren i en veske uten sidelommer...hmm...kanskje dårlig eksempel siden en mus nesten aldri er større enn strømadapteren... Locinho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tja. Nå har jeg som sagt sekk, og ikke veske, så jeg vet ikke. Kommer jo an på størrelsen på veska di også. Du finner sikkert dimensjonene og noen bilder av den i bruk hvis du google'er eller noe. Finnes forresten mus UTEN batterier som drives vha induksjon fra musematta. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ok, men kan man bruke dem uten usb-donglen da? Ja. Hvis den innebyggede bluetoothenheten støtter HID-profilen. Litt dumt bare å betale ekstra for noe man egentlig ikke trenger. Noen som vet om Blåtannen i Acer Ferrari støtter denne HID-profilen da? Ja, min Targus Bluetooth optical mini mouse funker fint med Microsoft Bluetooth driveren i Windows XP SP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå