Gå til innhold

Bluetooth mus til bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, men kan man bruke dem uten usb-donglen da?

Ja. Hvis den innebyggede bluetoothenheten støtter HID-profilen. Litt dumt bare å betale ekstra for noe man egentlig ikke trenger.

Noen som vet om Blåtannen i Acer Ferrari støtter denne HID-profilen da?

:hmm:

Lenke til kommentar
Noen som vet om Blåtannen i Acer Ferrari støtter denne HID-profilen da?

Hvilke drivere bruker den? Om det er Widcomm-drivere, så høreklikk blåtannikonet, gå til 'Advanced Configuration' -> 'Client Applications'. Har du 'Human Interface Device' i denne listen bør det fungere uten problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

Jeg kjøpte denne denne til min bærbare, og brukte medfølgende dongle. Må si jeg ble utrolig skuffa. I bruk klarte ikke pekern følge bevegelsene min, hang seg opp i små øyeblikk etc. Vet ikke om dette er et problem med bluetooth-mus generelt, eller om det bare var denne modellen. Brukte uansett angreretten, og kjøpte meg mus med tråd i stedet (Logitech mx510).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg kjøpte denne denne til min bærbare, og brukte medfølgende dongle. Må si jeg ble utrolig skuffa. I bruk klarte ikke pekern følge bevegelsene min, hang seg opp i små øyeblikk etc. Vet ikke om dette er et problem med bluetooth-mus generelt, eller om det bare var denne modellen. Brukte uansett angreretten, og kjøpte meg mus med tråd i stedet (Logitech mx510).

Hei!

Er det denne du har kjøpt?

Logitech MX510 Performance Optical Mouse

Kunne du kjapt måle musa og oppgi dimensjonen? Tenkte litt på den musa også. Den er ikke for stor for bærbar pc?

På forhånd takk!

Locinho

Lenke til kommentar
http://www.logitech.no/index.cfm/downloads...,contentid=8754

Denne har jeg brukt en stund er veldig fornøyd. Vet ikke om den fungerer uten USB-sticken, men er uansett en bra mus som er ganske nøyaktig. Fungerer mange meter unna også så bruker den som fjernkontroll til den stasjonære ved film på tv. Følger med fint etui også.

Det er vel ikke en bluetooth mus, så man må bruke USB sticken.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
http://www.logitech.no/index.cfm/downloads...,contentid=8754

Denne har jeg brukt en stund er veldig fornøyd. Vet ikke om den fungerer uten USB-sticken, men er uansett en bra mus som er ganske nøyaktig. Fungerer mange meter unna også så bruker den som fjernkontroll til den stasjonære ved film på tv. Følger med fint etui også.

Det er vel ikke en bluetooth mus, så man må bruke USB sticken.

Det står at den har "Logitechs trådløse FastRF-teknologi". Hva er dette?

Det er iallefall ikke infrarød, da den fungerer gjennom gjenstander ol.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Logitech MX500 til min laptop. Den er 42x70x130(hxbxl). Synes ikke den er for stor. Skulle jeg kjøpt bluettoth mus, ville jeg valgt Logitech MX900. Vet ikke hvordan tilgjengeligheten er for øyeblikket.

Hei!

Takk for svar angående målene på musa. Regner med at du har skrevet alt i mm :!: . Likevel lurer jeg på om 13cm egentlig er "litt" langt? Sitter her med en jeg ville ha kalt ordinær pc-mus, og den er på rundt 11cm...Oki, 12 cm hvis man måler under musa :whistle: , så da er kanskje 13 ikke langt likevel:D.

Lurer samtidig på om noen har brukt DENNE? Er den på samme størrelse med MX500? Noe godt/vondt å si om den?

På forhånd takk!

Locinho

Endret av Locinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...