Gå til innhold

telefonbok problem C65

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har anskaffet meg en siemens C65 med telenor kontant og stusset litt over hva det sto i testen på amobil.no

Hver kontakt kan lagres med følgende informasjon: Etternavn, fornavn, kallenavn, telefonnummer til hustelefon, telefonnummer til jobb, mobilnummer, to forskjellige faksnummer, to forskjellige e-post adresser, adresse til en eventuell hjemmeside, brukernavn for Wireless Village, ICQ-nummer, AIM-adresse, navn på firma, adresse, postnummer, by og land. I tillegg kan man legge inn bursdagen til kontakten med tilhørende alarm, samt et bilde. Vi bøyer oss i støvet, og hadde vi hatt en hatt så hadde vi tatt den av oss.

Problemet er at jeg ikke kan lagre personer på minnet til mobilen, men bare på sim-kortet. Jeg finner heller ikke de fleste av de nyttefunksjonene som blir nevnt i testen. bla. hustelefon,epost,firma-navn,adresse,postnummer osv. De aller fleste funksjonene mao.

Jeg tror hvis jeg finner ut hvordan jeg lagrer telefon-numre på mobilen, så vil de andre problemene også løse seg. ;)

Altså: Hvordan kan jeg lagre telefon-numre på mobilen istedet for sim-kortet?

jeg har mistet bruksanvisningen :blush:

Endret av adundas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan velge at telefonboken skal være standard i stedet for SIM-boken. Gå til hovedmenyen og velg telefonbokikonet. Nederste valg i den menyen skal la deg endre Standard telefonbok.

Når den er satt rett, skal du komme direkte til telefonboken på mobilen når du presser joystick nedover i standby mode.

(Du kan enkelt hoppe fra den ene boken til den andre ved å trykke høyre softkey når du er i en av bøkene og ser et 'bok-ikon' ovenfor tasten).

Manual kan du forresten laste ned her:

http://communications.siemens.com/cds/fron...3A27442,00.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...