adundas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei, jeg har anskaffet meg en siemens C65 med telenor kontant og stusset litt over hva det sto i testen på amobil.no Hver kontakt kan lagres med følgende informasjon: Etternavn, fornavn, kallenavn, telefonnummer til hustelefon, telefonnummer til jobb, mobilnummer, to forskjellige faksnummer, to forskjellige e-post adresser, adresse til en eventuell hjemmeside, brukernavn for Wireless Village, ICQ-nummer, AIM-adresse, navn på firma, adresse, postnummer, by og land. I tillegg kan man legge inn bursdagen til kontakten med tilhørende alarm, samt et bilde. Vi bøyer oss i støvet, og hadde vi hatt en hatt så hadde vi tatt den av oss. Problemet er at jeg ikke kan lagre personer på minnet til mobilen, men bare på sim-kortet. Jeg finner heller ikke de fleste av de nyttefunksjonene som blir nevnt i testen. bla. hustelefon,epost,firma-navn,adresse,postnummer osv. De aller fleste funksjonene mao. Jeg tror hvis jeg finner ut hvordan jeg lagrer telefon-numre på mobilen, så vil de andre problemene også løse seg. Altså: Hvordan kan jeg lagre telefon-numre på mobilen istedet for sim-kortet? jeg har mistet bruksanvisningen Endret 4. januar 2005 av adundas Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du kan velge at telefonboken skal være standard i stedet for SIM-boken. Gå til hovedmenyen og velg telefonbokikonet. Nederste valg i den menyen skal la deg endre Standard telefonbok. Når den er satt rett, skal du komme direkte til telefonboken på mobilen når du presser joystick nedover i standby mode. (Du kan enkelt hoppe fra den ene boken til den andre ved å trykke høyre softkey når du er i en av bøkene og ser et 'bok-ikon' ovenfor tasten). Manual kan du forresten laste ned her: http://communications.siemens.com/cds/fron...3A27442,00.html Lenke til kommentar
adundas Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 takk nå kan jeg lagre 998 numre på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå