dragon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) har lest på nettet at evoX ikke kan installeres på en aladdin chip. er dette tilfelle? trodde hvis man hadde moddet på en chip så kunne man installere hvilket som helst desktop... Endret 4. januar 2005 av dragon Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare tull. Bruk det du vil. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Runepune kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 kan kjøre hva du vil. Med tanke på at chip brukes til å kjøre 3´e parts programvare. Slikt som dashboard Lenke til kommentar
Omar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg har alladin chip, og jeg kjører linux, evox, avalaunch og hele pakka. Du må bare skjønne detta. Det eneste chippen egentlig gjør er å overstyre biosen. Så det er biosen som bestemmer hvilken muligheter du har. Med en alladin chip har du muligheten til å flashe forskjellige bioser inn på chippen. Dvs at du har alle muligheter. Endret 5. januar 2005 av Omar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå