_lefze_pwns_all Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har nettop fått meg nytt hovedkort, og ny ram , + nytt kabinett, men har et lite problem, jeg har koblet alt rett,men når jeg starter opp, så får jeg ikke bilde på skjermen... har testa cpu'en i ei anna maskin, og den virka (så den er ikke problemet), har også testet med 2 forskjellige skjermkort i (GeForce FX5600 og GeForce 2 GTS) ... så hvis noen har hatt samme problem, eller har en løsning på problemet, vennligst rop ut (liker ikke å sitte på 733mhz og 64mb sd-ram ) Hovedkort (MSI 865PE NEO2-PFS Demobrukt) Ram (2stk TwinMOS PC3200 512MB) Kabinett (AeroCool S202 Black) Endret 4. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lurer på om AGP-porten kan være gåen, så lenge det er et demo kort. Prøv å flashe BIOS på hovedkortet. db Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg kan jo ikke flashe bios når jeg ikke har noe bilde Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har du prøvd med PCI-skjermkort? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 am3k, beklager dette, skal ikke gjenta seg over til topic: dbdm: ja jeg har prøvd med PCI-Skjermkort, fortsatt ingen reaksjon... Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ok, kommer det noen lyder eller ulyder når du slår på PCen? Går viftene rundt? Sjekk RAM-brikker, sitter den fast, prøv en annen slot. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) har prøvd rammen i en annen slot, har satt i pc-speakeren, men kommer ingen lyder fra den... EDIT: alle viftene går så det suser Endret 4. januar 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har mistanke at det er hovedkortet ditt som er defekt. Prøv å resete BIOS ved hjelp av jumper på hovedkortet, se om det hjelper. Ta ut alt utenom cpu,ram,gk, prøv da. Kommer den på? Hvis ikke, er det bare å sende det tilbake på garanti som jeg forventer at du har fått. mvh. db Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) har også prøvd å resette bios, men uten hell... fortsatt ikke noe bilde på skjermen . .... tror jeg har prøvd alt som er mulig nå... får se om jeg får sendt det tilbake til komplett da... takker for alle svar... EDIT: hvordan kan hk være defekt når f.eks power on knappen o.l virker? *BUHUUU!! * : Endret 5. januar 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hovedkortet kan være defekt selv om enkelte deler på hovedkortet fungerer. Hadde noe lignende med mitt hovedkort, ic7 max 3, men da var CPU sokkelen gåen, slik at cpu ikke fikk kontakt.. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ok, takk for svarene... blir nok sånn at jeg sender tilbake hk'et... men syns det er rart at komplett selger ting på "Demobrukt" som er defekt da... Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ok, takk for svarene... blir nok sånn at jeg sender tilbake hk'et... men syns det er rart at komplett selger ting på "Demobrukt" som er defekt da... Har gitt F i å teste?! db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå