Gå til innhold

Mangler skjermbilde ved oppstart med ny hardware

Anbefalte innlegg

Har nettop fått meg nytt hovedkort, og ny ram , + nytt kabinett, men har et lite problem, jeg har koblet alt rett,men når jeg starter opp, så får jeg ikke bilde på skjermen... har testa cpu'en i ei anna maskin, og den virka (så den er ikke problemet), har også testet med 2 forskjellige skjermkort i (GeForce FX5600 og GeForce 2 GTS) ... så hvis noen har hatt samme problem, eller har en løsning på problemet, vennligst rop ut :D (liker ikke å sitte på 733mhz og 64mb sd-ram :D)

Hovedkort (MSI 865PE NEO2-PFS Demobrukt)

Ram (2stk TwinMOS PC3200 512MB)

Kabinett (AeroCool S202 Black)

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

Har mistanke at det er hovedkortet ditt som er defekt.

Prøv å resete BIOS ved hjelp av jumper på hovedkortet, se om det hjelper.

Ta ut alt utenom cpu,ram,gk, prøv da. Kommer den på?

Hvis ikke, er det bare å sende det tilbake på garanti som jeg forventer at du har fått.

mvh.

db

Lenke til kommentar

har også prøvd å resette bios, men uten hell... fortsatt ikke noe bilde på skjermen . .... tror jeg har prøvd alt som er mulig nå... får se om jeg får sendt det tilbake til komplett da... takker for alle svar... :thumbup:

EDIT: hvordan kan hk være defekt når f.eks power on knappen o.l virker?

*BUHUUU!! :cry: * : :D

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...