Gå til innhold

nytt kabinett men

daffyr

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe nytt kabinett på dataen min...som er dell...for å gjøre dette bestemte jeg meg for å også bytte ut hk.men nå er jeg usikker om det passer med resten av innholdet i maskinen...kan noen si mg om dette passer:

her er hk,kabinetett og den nye cpu kjøleren jeg skal ha:

Msi Mainboard S-775 Intel 915P ATX PCI-E Audio GbLAN SATA Retail, 915P COMBO FR

Chieftec Case Midi ATX Tower 360W PFC Black, BX-01B-B-B

Glacial CPU Fan For Socket 775 (Prescott Up To 3.2GHz) 2800RPM 31dB, IGLOO 5100

og her er innholdet i maskina jeg har nå:

intel pentium 4 2,8 ghz

160 gb hardisk

Ati radeon x300se pci-e

512 ddr2 ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja.

hmm erke så sikker jeg....ekke den stådigste på sånt men jeg bare så vifta de...

31 db :no:

Du kan sjekk hvor stor lyd dette lager her

Ellers tror jeg bare du må vente til en med større pc kunnskaper enn meg kommer forbi.

BTW: er det ikke ett forum på HW som tar for seg pc generelt?

synes det er feil og legge denne her av en eller annen grunn.

Overskriften kan også godt skiftes. "nytt kabinett men" :no:

skift oppgradering,passer dette sammen eller ka du tru :p f.eks

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...