buskbjørn Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For en liten stund siden avinstallerte jeg service pack 2 (slik at jeg nå bare har sp1), men problemet mitt er at hver gang jeg starter pcen får jeg bedskjed om at ny maskinvare er funnet (SM-Busskontroller) og den vil at jeg skal sette i cd med drivere. Men så vet ikke jeg helt hva en sm-busskontroller er, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal finne driver til.. Har nå en dell Dimension 8400 med - Pentium 4 HT 540 3.2 Ghz ATi X800SE Creative Sound Blaster Live! 24bit Philips DVD8601 (OEM BenQ) @ BenQ 1620 Seagate 160GB SATA FireWire-kort Logitech MX510 - alt dette funker helt fint Takker for alle svar Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kanskje denne siden kan forklare det for deg. mvh db Endret 4. januar 2005 av dbdm Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Siden det er en dell maskin, har du ikke kundesupport ?(eller hva de kaller det) Lenke til kommentar
buskbjørn Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Siden det er en dell maskin, har du ikke kundesupport ?(eller hva de kaller det) Joda, de har kundesupport, men når man søker der kommer det 212 sider opp på engelsk.. gidder ikke lese igjennom alt Lenke til kommentar
buskbjørn Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tror kanskje problemet ble løst av linken db gav meg.. Har prøvd å installere noe chipset greier og meldinga kom ikke opp sist gang jeg reboota ...og håper den ikke kommer igjen Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror kanskje problemet ble løst av linken db gav meg.. Har prøvd å installere noe chipset greier og meldinga kom ikke opp sist gang jeg reboota ...og håper den ikke kommer igjen Fint å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå