Goophy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er ikke alle som er 170 høye og som liker å ha det alle andre har, nemlig en NSR. Dessuten honda NSR er bare for pappagutter! Du vet at det finnes noe som heter "brukt sykkel"? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg mener og ha hørt at den har gode kjøreegenskaper før du passerer 80-90, da begynner den og riste.. Men, om du følger loven, så skulle da ikke risting bli noe problem Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Er ikke ofte man trenger å kjøre fortere enn 80/90 kmt i Norge uansett så er jo ikke noe stress! Edit: Ja har hørt om bruktsykkel, men er jo ikke noe kult å ha aprilia RS eller Honda NSR når alle andre har det! Endret 23. april 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er ikke ofta man trenger å kjøre fortere enn 80/90 kmt i Norge uansett så er jo ikke noe stress! Såvidt jeg vet har du ikke LOV, bare på 4felts.. Og hvem hiver seg utpå en 4felts motorvei med en lett sykkel? IKKE jeg i hvertfall! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Er ikke ofta man trenger å kjøre fortere enn 80/90 kmt i Norge uansett så er jo ikke noe stress! Såvidt jeg vet har du ikke LOV, bare på 4felts.. Og hvem hiver seg utpå en 4felts motorvei med en lett sykkel? IKKE jeg i hvertfall! Høyste fartsgresna blir nå 110.. Det er ikkenoe stress å kjøre på 4felt da... Bare litt luftig.. Endret 23. april 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 NSR for pappaguter?? En brukt NSR kan du finne til 30k for en OK en. Skal selv ha en ny RS125 som koster 50k om vinteren. Får 5000kr med foreldrene mine i konf. og får ellers ikkje noe mer hjelp til å kjøpe sykkelen, men har jobb. Mange som kjører med lettsykler er gjerne pappaguter, men ikkje alle. Kjenner en del som har jobbet og slitt for lettsykkelen sin. Det må eg gjøre og. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Nytt spm. Vurderer nå Cagiva Mito og, hvordan er den i forhold til rs med tanke på kjøreegenskaper, ytelse, og kvalitet? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nytt spm. Vurderer nå Cagiva Mito og, hvordan er den i forhold til rs med tanke på kjøreegenskaper, ytelse, og kvalitet? Helt like! Forskjellen er vel at mito er tyngre, men har litt mer motor. Kvaliteten er bra! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nytt spm. Vurderer nå Cagiva Mito og, hvordan er den i forhold til rs med tanke på kjøreegenskaper, ytelse, og kvalitet? Som RS125 sier. Mito har et par flere hester fullpower, men veier noen 10kilo mer... Kjøreegenskapene er veldig gode begge to og kvaliteten er veldig lik... Men mito er vel 6900 kr dyrere.... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Niks. På Autodb er en leverandør av Aprilia som selger den til 49900kr 05 mod, ubrukt. Og en K.Hustveit som importerer Cagiva Mito til 52000kr. så det er 2000 i forskjel. Steik, nå er eg i tvil om hvilken eg skal velge! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Niks.På Autodb er en leverandør av Aprilia som selger den til 49900kr 05 mod, ubrukt. Og en K.Hustveit som importerer Cagiva Mito til 52000kr. så det er 2000 i forskjel. Steik, nå er eg i tvil om hvilken eg skal velge! Import og kjøp i butikk er forskjellig. Hvis du importerer en aprilia blir den også billigere. I Norge koster Mito 61900 kr i butikk uten klargjøring..... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Og en K.Hustveit som importerer Cagiva Mito til 52000kr. Det er uten førstegangsregg sikkert.. Den kommer på 9000kr Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Aprilia og Cagiva Lenke til kommentar
TDK Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Aprilia og Cagiva Fortsatt et spesialtilbud som ikke gjelder fra vanelig forhandler.... Uansett står det ikke om førstegangsregistrerings avgiften er med eller ei.... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Aprilia og Cagiva begge dei syklene er jo råe da, selv ville eg gått for Cagiva Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Aprilia og Cagiva begge dei syklene er jo råe da, selv ville eg gått for Cagiva Ogsa med tanke paa pris? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Aprilia og Cagiva begge dei syklene er jo råe da, selv ville eg gått for Cagiva Ogsa med tanke paa pris? Den er jo dyrere, men går litt bedre fulltrimmet. Original tror jeg RS går best.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ville valgt Mito. Jeg synest de ser bedre ut en RS. RS går vel et par km/t raskere originalt, men Mito skal vist gå bedre fulltrimmet. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Med tanke paa pris, og at eg ikkje skal fulltrimme den, men kansje fulleffekt, saa haller eg mot aprilia, mest pga. prisen. Men Cagiva for aa skille meg litt ut. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Aprilia og Cagiva begge dei syklene er jo råe da, selv ville eg gått for Cagiva Ogsa med tanke paa pris? ja, faktisk, synest den er mye råere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå