Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Lett MC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sachsen var utrolig fet. Eller ikk utrolig, men hvis du har skikkelig trim på den, så skal den nok bli det.

Det er vel ikke Sachs motor iden ? :O)

Om det er den nye sachsen med potta under rompa du mener, så er det en 4-takt.

Men de gamle går godt med trim. De nye har jo veldig få trim muligheter!

Lenke til kommentar

Om jeg hadde hatt 100k hadde jeg heller spart pengene til en skikkelig bil å helder bruke båten 2 år til. :nei:

EDIT: Men RS125`en er absolutt favoritt hos meg. Det kan du ikke snakke meg ifra samme hva. :thumbup:

Endret av eiv880
Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt 100k hadde jeg heller spart pengene til en skikkelig bil å helder bruke båten 2 år til. :nei:

EDIT: Men RS125`en er absolutt favoritt hos meg. Det kan du ikke snakke meg ifra samme hva. :thumbup:

Du får jo nesten tilbake pengene på en 125ccm om du tar vare på den, så jeg ser ingen grunn til ikke og ha det morsomt i 2 år..

Lenke til kommentar
Fulleffekts KTM er vell det beste innen cross?

Men vil han ha lovlig sykkel så har jo KTM kun 5,6hk i Norge da. Noen som vet hvorfor egentli?

KTM EXC er vel noe av det beste innen cross-125, sammen med Husqy WR.

Som du sier har ikke disse syklene mer enn 6-7 hester plombert, ettersom de overgår lyd og utslippskravene i EU hvis de ikke plomberer ned så mye...

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Roadwin i går, har ikke fått prøvd den enda siden jeg ikke har fått lappen :( ... Det jeg har kjørt den var den bra (ned fra huset og inn i garasjen 100m). Slenger opp et bilde.

roadwinside18505liten4nf.jpg

Forminsket det.

Endret av ersa
Lenke til kommentar
Kjør uten lappen a gitt! Må jo øve litt! ;)

hmm.. du er ikke den smarteste du??

Tviler på om noen kommer til å bli skadet hvis han kjører rundt i gata si i 20km/t...

;)

Jeg kjører også uten lappen, men har hatt 8-9 kjøretimer...

Jeg mangler landeveiskjøring og oppkjøring....

Jeg tviler på at jeg vil lære noe i løpet av de neste timene som gjør meg til en bedre sjåfør i 20km/t gjennom gata....

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Blei nevnt tidligere en som kjørte ned en liten jente som blei skada for livet...

Han hadde ikke 20 km/t en gang, så ting skjer!!

Kjipt å bli anmeldt også da...

En ting til bare:

Det er vanskeligere å holde balansen på en 2-hjuling i lav fart for en nybegynner enn det å kjøre litt fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...