HondaNSR Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Fulleffekts KTM er vell det beste innen cross? Men vil han ha lovlig sykkel så har jo KTM kun 5,6hk i Norge da. Noen som vet hvorfor egentli? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sachsen var utrolig fet. Eller ikk utrolig, men hvis du har skikkelig trim på den, så skal den nok bli det. Det er vel ikke Sachs motor iden ? :O) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sachsen var utrolig fet. Eller ikk utrolig, men hvis du har skikkelig trim på den, så skal den nok bli det. Det er vel ikke Sachs motor iden ? :O) Om det er den nye sachsen med potta under rompa du mener, så er det en 4-takt. Men de gamle går godt med trim. De nye har jo veldig få trim muligheter! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Om jeg hadde hatt 100k hadde jeg heller spart pengene til en skikkelig bil å helder bruke båten 2 år til. EDIT: Men RS125`en er absolutt favoritt hos meg. Det kan du ikke snakke meg ifra samme hva. Endret 16. mai 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Om jeg hadde hatt 100k hadde jeg heller spart pengene til en skikkelig bil å helder bruke båten 2 år til. EDIT: Men RS125`en er absolutt favoritt hos meg. Det kan du ikke snakke meg ifra samme hva. Du får jo nesten tilbake pengene på en 125ccm om du tar vare på den, så jeg ser ingen grunn til ikke og ha det morsomt i 2 år.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Jepp, ha det gøy når man lever. Hvem vet, kansje eg ikkje blir 18... Dermed, bruker eg det eg har.. Kjøper lettmc og lever livet Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Er det noen som har en god helhjelp å anbefale meg? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Er det noen som har en god helhjelp å anbefale meg? Var det helhjelm du skulle skrive kansje? Hjelm og kjøreklær lurer eg og på. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Fulleffekts KTM er vell det beste innen cross?Men vil han ha lovlig sykkel så har jo KTM kun 5,6hk i Norge da. Noen som vet hvorfor egentli? KTM EXC er vel noe av det beste innen cross-125, sammen med Husqy WR. Som du sier har ikke disse syklene mer enn 6-7 hester plombert, ettersom de overgår lyd og utslippskravene i EU hvis de ikke plomberer ned så mye... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som er flinke med photoprogram her? Og kansje kan farge felgene på denne røde? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sachsen var utrolig fet. Eller ikk utrolig, men hvis du har skikkelig trim på den, så skal den nok bli det. Det er vel ikke Sachs motor iden ? :O) Nope, det er ikke Sachs motor i den. Minarelli 2t eller Suzuki 4t Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg fikk min Roadwin i går, har ikke fått prøvd den enda siden jeg ikke har fått lappen ... Det jeg har kjørt den var den bra (ned fra huset og inn i garasjen 100m). Slenger opp et bilde. Forminsket det. Endret 19. mai 2005 av ersa Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Stilig den! Kan du skrive her hva toppfarten er, når du får testet det? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja det skal jeg gjøre, men det blir nok ikke før i Juni/Juli desverre . Jeg har lest at den skal ligge mellom 110 km/t og 120 km/t, noen som vet om det er plombe i den eller hvordan jeg kan sjekke det? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kjør uten lappen a gitt! Må jo øve litt! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet ikke om jeg var aleine om det, men jeg syns det der var det mest idiotiske forslaget jeg har hørt siden mandag... Er ikke sikker på at alle hadde tatt den anbefalingen som en spøk, men men... Lenke til kommentar
wehee Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kjør uten lappen a gitt! Må jo øve litt! hmm.. du er ikke den smarteste du?? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Kjør uten lappen a gitt! Må jo øve litt! hmm.. du er ikke den smarteste du?? Tviler på om noen kommer til å bli skadet hvis han kjører rundt i gata si i 20km/t... Jeg kjører også uten lappen, men har hatt 8-9 kjøretimer... Jeg mangler landeveiskjøring og oppkjøring.... Jeg tviler på at jeg vil lære noe i løpet av de neste timene som gjør meg til en bedre sjåfør i 20km/t gjennom gata.... Endret 19. mai 2005 av TDK Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ingen tar skade av litt ulovlig øvelseskjøring. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Blei nevnt tidligere en som kjørte ned en liten jente som blei skada for livet... Han hadde ikke 20 km/t en gang, så ting skjer!! Kjipt å bli anmeldt også da... En ting til bare: Det er vanskeligere å holde balansen på en 2-hjuling i lav fart for en nybegynner enn det å kjøre litt fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå