TDK Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Liker å starte med helt nye ting.Ikke noe som andre har rævkjørt tidligere. Brukte sykler er skjeldent veldig rævkjørt.... Ikke når de er ca 1 år gamle... Når du begynner med 98-97 modeller kan du risikere mye... Jeg synes også 2004 RS, er stiligere enn 2005... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har hørt at sitteplassen bak på RSen er dårligere enn på NSRen. Stemmer dette? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har hørt at sitteplassen bak på RSen er dårligere enn på NSRen.Stemmer dette? Ja. NSR har generelt bedre komfort både bak og foran enn RS'en..... NSR er mer sportstourer enn RS, dermed har den mykere fjering, mykere sete, mer behagelig sittestilling.... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 En annen ting med "passasjersetet" til RS er at det haller bakover. Satt på med en nokså trimmet rs engang, og var tett før eg datt av i en oppoverbakke. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) En annen ting med "passasjersetet" til RS er at det haller bakover.Satt på med en nokså trimmet rs engang, og var tett før eg datt av i en oppoverbakke. Med Passarsjersetet på RS har de tenkt mer på aerodynamikk enn komfort. Luftstrømmen blir mye gjevnere og optimal med et buet baksete. Jeg har sittet bakpå min egen RS mens stefaren min kjørte, å sålenge du holder deg fast i føreren sitter man fint... EDIT: Innlegg 2600 Endret 13. mai 2005 av TDK Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Liker å starte med helt nye ting.Ikke noe som andre har rævkjørt tidligere. Redd for at andre har tatt på den før osv? Hvis den er rævkjørt så hører du det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvor mye kan en lett mc trimmes, hvor fort kan den gå? Snakker om honda NSR og Aprilia RS125 nå. Har selv en cagiva som teknisk skal gå 204 KM/T, men har ikke dratt den lenger enn 190.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 204 på speedo er en ting, 204 i ekte fart er noe annet. Fulleffekt RS går i 170 KM/t og fulleffekt NSR gjør omtrent det samme vil jeg tro. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Fulleffekt, vil det si 34,5 HK? Mener å huske at de er plombert kun i Norge på grunn av 15 Hk lov. Jeg er på tynn is. Fikk i alle fall kjempe lyst til å kjøpe meg en Aprilia RS125 nå, og har vært og sett på forskjellige. Er en som selges for 27.000 kr fra Rogaland på FINN.no Jeg synes bildet av sykkelen så litt for heftig ut til å være av en 125. 27.000 kr virka som en veldig god pris. Noen som vet hva det koster å ta A1 lappen? (Jeg har B M S T fra før av hvis det er relevant) Endret 14. mai 2005 av unge johansen Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Koster 8-9000 her eg bor bor lett lappen (A1) Men du slipper nok teorien med de lappene du har fra før. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hehe... fikk lyst å ytre CS vokabularet mitt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fulleffekt, vil det si 34,5 HK? Mener å huske at de er plombert kun i Norge på grunn av 15 Hk lov. Jeg er på tynn is. Fikk i alle fall kjempe lyst til å kjøpe meg en Aprilia RS125 nå, og har vært og sett på forskjellige. Er en som selges for 27.000 kr fra Rogaland på FINN.noJeg synes bildet av sykkelen så litt for heftig ut til å være av en 125. 27.000 kr virka som en veldig god pris. Noen som vet hva det koster å ta A1 lappen? (Jeg har B M S T fra før av hvis det er relevant) http://cache.finn.no/mmo/551/480/0_1481895638.jpg De er plombert ned til 15hk, ja! Men du kan få ut 34hk av en RS. Og prisen på den der var veldig god ja, vil andbefalle deg og titte nøye på den! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvor mye kan en lett mc trimmes, hvor fort kan den gå?Snakker om honda NSR og Aprilia RS125 nå. Har selv en cagiva som teknisk skal gå 204 KM/T, men har ikke dratt den lenger enn 190.. En Fullpower Mito skal etter fabrikken kunne gå i 192km/t. Dette er likevel veldig vanskelig uten at sykkelen er helt optimalt innstilt. 204km/t på speedo er MULIG, i en saftig nedoverbakke.... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 En ting som ligger å gjør at eg ønsker RS framfor Mito er at noen sier at Mito har elendige kjøreegenskaper og RS har gode kjøreegenskaper. Kan noen klare opp i dette? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 noen som har noe å si om aprilia mx125 da? bor på landet så jeg har ikke så veldig lyst på racing-sykkel.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 En ting som ligger å gjør at eg ønsker RS framfor Mito er at noen sier at Mito har elendige kjøreegenskaper og RS har gode kjøreegenskaper.Kan noen klare opp i dette? RS og Mito har veldig like kjøreegenskaper..... Angående MX 125, så har jeg aldri hørt noe vondt om den.... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 En ting som ligger å gjør at eg ønsker RS framfor Mito er at noen sier at Mito har elendige kjøreegenskaper og RS har gode kjøreegenskaper.Kan noen klare opp i dette? RS og Mito har veldig like kjøreegenskaper..... Angående MX 125, så har jeg aldri hørt noe vondt om den.... Sier du det ut ifra spesifikasjoner, eller erfaring? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 noen som har noe å si om aprilia mx125 da? bor på landet så jeg har ikke så veldig lyst på racing-sykkel.. Helt rå saker! Samme motoren som RS125, så den går bra hvis du skulle trimme den. Resten av sykkelen er også bra. Masse bra deler. Tror du vil bli fornøyd hvis du kjøper den... Og nei, ETX og MX er ikke de samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå