SkorpuZ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ok men da bruker den mer bensin? er det mye mer bensin den bruker eller er det ganske liten forskjell? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er jo logisk at den bruker mer bensin når du drar mer effekt ut av motoren Hvor mye kommer litt ann på hvordan du kjører.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ok men da bruker den mer bensin? er det mye mer bensin den bruker eller er det ganske liten forskjell? Fulleffekt bruker 0.2L på mila mer enn 15hk Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hvor mye bruker en original da? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Kan noen nevne noen gode nettbutikker som selger sykler som RS og Mito, eller bare har godt utvalg på kjøreutstyr? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kan noen nevne noen gode nettbutikker som selger sykler som RS og Mito, eller bare har godt utvalg på kjøreutstyr? kan anbefale deg Aprillia rs! hadde min i 1år uten noen problemer den var altså en 2002 modell så den var totalt 3år når jeg solgte den. det eneste som er negativt(for min del) er det at du kjører ikke 1 tur uten å dra den over 120. så var det selfølgelig en sivil politibil som var på vegen:P så nå kjører jeg moped men kan anbefale deg rs`n hvis du gjør den om til fulleffekt Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Takk for anbefalingen, men hvorfor Quota du teksten min der eg spurde etter nettbutikker og skrev en anbefaling? Spør igjen: Kan noen nevne noen gode nettbutikker som selger sykler som RS og Mito, eller bare har godt utvalg på kjøreutstyr? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Altså det er ikke slik som med PC deler at du bare klikker bestill så kommer den på postkontoret ditt. EDIT: En annen ting; Hvis du kjøper deg RS så anbefaler jeg deg å IKKE ta ut plombene. Du kommer enten til å kjøre deg ihjel eller kjøre på deg en bot du ikke klarer å betale. Du klarer ikke å kjøre normalt, du får en "orgasme" som du blir avhengig av Endret 9. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En annen ting; Hvis du kjøper deg RS så anbefaler jeg deg å IKKE ta ut plombene. Du kommer enten til å kjøre deg ihjel eller kjøre på deg en bot du ikke klarer å betale. Du klarer ikke å kjøre normalt, du får en "orgasme" som du blir avhengig av jepp:P Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jaok, er ikkje heilt blåst i hodet heller. Vet at en ikkje kan hente sykkelen på postkontoret. Har faktisk sendt noen pidder iløpet av mitt 15årige liv. Plombene går av når eg har hatt sykkelen i ca. 1 mnd. så eg får bli vand med sykkelen før han skal rese avgårde med slike krefter=) Blir det endring av lyden når den blir fulleffekt? Sliter det mer av å ha fulleffekt, eller? EDIT: Skriveleif, slurvefeil, eller noe slikt Endret 9. mai 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan faktisk få send den i posten, men da må du hente den på et sånt stort lager. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Er vell mest populært med hurtiruten og ett eller annet transport selskap som eg ikkje kommer på navnet på. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er vell mest populært med hurtiruten og ett eller annet transport selskap som eg ikkje kommer på navnet på. Norcargo er flinke til sånt... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jaok, er ikkje heilt blåst i hodet heller.Vet at en ikkje kan hente sykkelen på postkontoret. Har faktisk sendt noen pidder iløpet av mitt 15årige år. Plombene går av når eg har hatt sykkelen i ca. 1 mnd. så eg får bli vand med sykkelen før han skal rese avgårde med slike krefter=) Blir det endring av lyden når den blir fulleffekt? Sliter det mer av å ha fulleffekt, eller? Har en kompis som hadde en fulleffekts Aprillia RS125, gikk ikke mer en et par dager mellom hver gang han måtte skru.. Kosta masse penger å sånn også Så ja, masse slitasje +++ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Pluggen - Det har vel noe med at han rævkjørte den rimelig godt og .. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis den er fulleffekt så er den vel ikke noe mer enn original fra fabrikken? Da blir det jo ikke så mye slitasje vel? Spørs ossen man kjører men det gjelder jo alt uansett. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Pluggen - Det har vel noe med at han rævkjørte den rimelig godt og .. Hvis det er som Nicklas sier, at fulleffekt er sånn den blir levert original, så burde det ikke være noe problem... ScOoT: Denne var fulltrimmet, det jeg trudde var fulleffekt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Heh.. Fulleffekt blir som orginal ja, så om du ikke romperacer den HELT så skal det gå greit. Men, uansett om det er fulltrim, du skal kjøre sykt rått for og skru 1 gang i uken Visst motoren er i OK stand fra før av da. Endret 9. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Pluggen - Det har vel noe med at han rævkjørte den rimelig godt og .. Hvis det er som Nicklas sier, at fulleffekt er sånn den blir levert original, så burde det ikke være noe problem... ScOoT: Denne var fulltrimmet, det jeg trudde var fulleffekt Tja, fulltrimmet kan jo bety sylinderbytte? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har faktisk sendt noen pidder iløpet av mitt 15årige år. Langt år gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå