Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Lett MC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen nevne noen gode nettbutikker som selger sykler som RS og Mito, eller bare har godt utvalg på kjøreutstyr?

kan anbefale deg Aprillia rs! hadde min i 1år uten noen problemer den var altså en 2002 modell så den var totalt 3år når jeg solgte den. det eneste som er negativt(for min del) er det at du kjører ikke 1 tur uten å dra den over 120.

så var det selfølgelig en sivil politibil som var på vegen:P

så nå kjører jeg moped :p

men kan anbefale deg rs`n hvis du gjør den om til fulleffekt

Lenke til kommentar

Takk for anbefalingen, men hvorfor Quota du teksten min der eg spurde etter nettbutikker og skrev en anbefaling?

Spør igjen: Kan noen nevne noen gode nettbutikker som selger sykler som RS og Mito, eller bare har godt utvalg på kjøreutstyr?

Lenke til kommentar

Altså det er ikke slik som med PC deler at du bare klikker bestill så kommer den på postkontoret ditt.

EDIT: En annen ting; Hvis du kjøper deg RS så anbefaler jeg deg å IKKE ta ut plombene. Du kommer enten til å kjøre deg ihjel eller kjøre på deg en bot du ikke klarer å betale. Du klarer ikke å kjøre normalt, du får en "orgasme" som du blir avhengig av :p

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
En annen ting; Hvis du kjøper deg RS så anbefaler jeg deg å IKKE ta ut plombene. Du kommer enten til å kjøre deg ihjel eller kjøre på deg en bot du ikke klarer å betale. Du klarer ikke å kjøre normalt, du får en "orgasme" som du blir avhengig av :p

jepp:P

Lenke til kommentar

Jaok, er ikkje heilt blåst i hodet heller.

Vet at en ikkje kan hente sykkelen på postkontoret.

Har faktisk sendt noen pidder iløpet av mitt 15årige liv.

Plombene går av når eg har hatt sykkelen i ca. 1 mnd. så eg får bli vand med sykkelen før han skal rese avgårde med slike krefter=)

Blir det endring av lyden når den blir fulleffekt?

Sliter det mer av å ha fulleffekt, eller?

EDIT: Skriveleif, slurvefeil, eller noe slikt :p

Endret av e_hamre
Lenke til kommentar
Jaok, er ikkje heilt blåst i hodet heller.

Vet at en ikkje kan hente sykkelen på postkontoret.

Har faktisk sendt noen pidder iløpet av mitt 15årige år.

Plombene går av når eg har hatt sykkelen i ca. 1 mnd. så eg får bli vand med sykkelen før han skal rese avgårde med slike krefter=)

Blir det endring av lyden når den blir fulleffekt?

Sliter det mer av å ha fulleffekt, eller?

Har en kompis som hadde en fulleffekts Aprillia RS125, gikk ikke mer en et par dager mellom hver gang han måtte skru..

Kosta masse penger å sånn også :(

Så ja, masse slitasje +++

Lenke til kommentar
Pluggen - Det har vel noe med at han rævkjørte den rimelig godt og ..

Hvis det er som Nicklas sier, at fulleffekt er sånn den blir levert original, så burde det ikke være noe problem...

ScOoT: Denne var fulltrimmet, det jeg trudde var fulleffekt ;)

Lenke til kommentar

Heh.. Fulleffekt blir som orginal ja, så om du ikke romperacer den HELT så skal det gå greit.

Men, uansett om det er fulltrim, du skal kjøre sykt rått for og skru 1 gang i uken ;) Visst motoren er i OK stand fra før av da.

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Pluggen - Det har vel noe med at han rævkjørte den rimelig godt og ..

Hvis det er som Nicklas sier, at fulleffekt er sånn den blir levert original, så burde det ikke være noe problem...

ScOoT: Denne var fulltrimmet, det jeg trudde var fulleffekt ;)

Tja, fulltrimmet kan jo bety sylinderbytte? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...