Gå til innhold

Hjelp til kjøp av geforce6800GT kort!

Eirik261

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XFX 6800GT

Gainward sine..er vel det beste man får,

Eller's har du nå POV sine da men de har ikke kommet ut med pci-e

Jeg vill godt tatt Gainward sine...

Gainward sine finner du på www.komplett.no

samt XFX sine og..samt på psdata

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurte vel egentlig på veldig mye av det samme... Satt faktisk og så på XFX sitt kort vs Asus sitt kort...

Men jeg lurte litt på, har du noen grunn for at du sier Gainward sitt er det beste ? Har det noen finesser, er det kjappere, mer overklokkbart, eller noe slikt ?? :ermm: Hadde vært veldig greit å vite da jeg planlegger ny maskin med 6800gt pci-e kort selv oxo :yes:

EDIT: I tillegg har man jo den tingen at Gainward sitt kort faktisk er dyrere enn et x850xt pe :(

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

2stk 6800gt fra XFX koster omlag 8k det samme går asus sit 6800gt (256mb) og... men Gainward har sin pakke til 9300kr og dere r det 2 stk 6800GT 1.6ns minne og som sakt er det GLH..og dne er like rsk om et utla korte...!

den kan du klokke like mye som et ultra kort....

men spør's hva du har bruk for, dette kommer ann på dere!

Lenke til kommentar
Vel, jeg tenker vel egentlig helst å kjøpe et kort til om ca 2 år liksom... Gainward er vel for så vidt et kort som sikkert kommer til å henge rundt såpass lenge... Hvordan dette er med xfx og asus vet jeg ikke...

hehe, om 2år, da er det sikker noe helt anne teknologi som er i bilde!

ser deg om 2år! :tease:

Lenke til kommentar
Vel, jeg tenker vel egentlig helst å kjøpe et kort til om ca 2 år liksom... Gainward er vel for så vidt et kort som sikkert kommer til å henge rundt såpass lenge... Hvordan dette er med xfx og asus vet jeg ikke...

Om to år får du et skjermkort som er raskere enn 2 6800GT til sammen for samme pris...

Edit: eh.. den setningen kom ut litt feil, men dere forstår sikkert hva jeg mener.

Endret av Azaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...