Eirik261 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei! Noen som har noen gode tips til hvilke geforce6800GT kort med pci-express man bør kjøpe? Skal bruke sammen med et Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort S939 PCI-E nForce4 SL hovedkort. Tusen takk!! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) XFX 6800GT Gainward sine..er vel det beste man får, Eller's har du nå POV sine da men de har ikke kommet ut med pci-e Jeg vill godt tatt Gainward sine... Gainward sine finner du på www.komplett.no samt XFX sine og..samt på psdata Endret 4. januar 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei! Jeg lurte vel egentlig på veldig mye av det samme... Satt faktisk og så på XFX sitt kort vs Asus sitt kort... Men jeg lurte litt på, har du noen grunn for at du sier Gainward sitt er det beste ? Har det noen finesser, er det kjappere, mer overklokkbart, eller noe slikt ?? Hadde vært veldig greit å vite da jeg planlegger ny maskin med 6800gt pci-e kort selv oxo EDIT: I tillegg har man jo den tingen at Gainward sitt kort faktisk er dyrere enn et x850xt pe Endret 4. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 2stk 6800gt fra XFX koster omlag 8k det samme går asus sit 6800gt (256mb) og... men Gainward har sin pakke til 9300kr og dere r det 2 stk 6800GT 1.6ns minne og som sakt er det GLH..og dne er like rsk om et utla korte...! den kan du klokke like mye som et ultra kort.... men spør's hva du har bruk for, dette kommer ann på dere! Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, jeg tenker vel egentlig helst å kjøpe et kort til om ca 2 år liksom... Gainward er vel for så vidt et kort som sikkert kommer til å henge rundt såpass lenge... Hvordan dette er med xfx og asus vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, jeg tenker vel egentlig helst å kjøpe et kort til om ca 2 år liksom... Gainward er vel for så vidt et kort som sikkert kommer til å henge rundt såpass lenge... Hvordan dette er med xfx og asus vet jeg ikke... hehe, om 2år, da er det sikker noe helt anne teknologi som er i bilde! ser deg om 2år! Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Aldri si aldri på den der Åsmund... Både 9600 og 9800 henger nå fortsatt rundt da Men greit, 2 år var kanskje en liten smule drøyt... Endret 4. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vel, jeg tenker vel egentlig helst å kjøpe et kort til om ca 2 år liksom... Gainward er vel for så vidt et kort som sikkert kommer til å henge rundt såpass lenge... Hvordan dette er med xfx og asus vet jeg ikke... Om to år får du et skjermkort som er raskere enn 2 6800GT til sammen for samme pris... Edit: eh.. den setningen kom ut litt feil, men dere forstår sikkert hva jeg mener. Endret 4. januar 2005 av Azaz Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vell sitter her med to POV 6800GT...men det er GP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå