pev Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei. Hvor mange cs-servere er det vanlig å sette opp på en server? Regner ut ifra en av disse serverne. 2,8ghz Xeon 1024 mb RAM 80gb 3,0ghz P4 HT-teknologi 1024 mb RAM Vil disse serverne duge til å hoste cs-servere? Kan noen gi meg tips til noen som leier ut 100mbit linje (serverhousing?) Endret 5. januar 2005 av pev Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Litt dyrt for å bare kjøre cs server på. de er vel mer ment til kommersielt bruk Lenke til kommentar
pev Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ok. Noen som har noen forslag til andre som tilbyr dette? Og hvor mange cs servere er det normalt å kjøre på en server? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Her kan man rente en cs server... Ganske bra ping + prisene er overkommelige H phun Lenke til kommentar
pev Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 joda, men det er ikke det jeg lurer på. Spørsmålet er hva som duger til å hoste cs-servere. Lenke til kommentar
keiz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er vanlig å kjøre alt fra 3 til 6-7 csservere på samme boks. Å kjøre flere enn 3-4 servere på kun 1gb med ram anbefales ikke (har selv erfart dette). De aller fleste gameserverutleiere tenker dessverre kvantitet framfor kvalitet. Dette resulterer ofte i ting som: ustabile servere, høyere ping, lagspikes, loss/choke mm. Gameserver.no bør du holde deg langt unna i mine øyne. Verre jallaservere finner du ikke. Bestevalget der ville vært Counter-Strike: Opteron (12 Slots) med tanke på kvalitet (men dyrt). Andre gameserver tilbydere: Gameguard (bra servere, men er til tider utrolig ustabilt) Novanett (greie stabile servere) Killzone (folk klager på hitbox) Kvalito startet også opp gameserverhosting en liten tid tilbake..vet ikke hvordan det står til med det nå.. Endret 5. januar 2005 av keiz Lenke til kommentar
pev Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Er vanlig å kjøre alt fra 3 til 6-7 csservere på samme boks. Å kjøre flere enn 3-4 servere på kun 1gb med ram anbefales ikke (har selv erfart dette). De aller fleste gameserverutleiere tenker dessverre kvantitet framfor kvalitet. Dette resulterer ofte i ting som: ustabile servere, høyere ping, lagspikes, loss/choke mm. Gameserver.no bør du holde deg langt unna i mine øyne. Verre jallaservere finner du ikke. Bestevalget der ville vært Counter-Strike: Opteron (12 Slots) med tanke på kvalitet (men dyrt). Andre gameserver tilbydere: Gameguard (bra servere, men er til tider utrolig ustabilt) Novanett (greie stabile servere) Killzone (folk klager på hitbox) Kvalito startet også opp gameserverhosting en liten tid tilbake..vet ikke hvordan det står til med det nå.. Der fikk jeg svar på det jeg lurte på! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå