kattenmusen10000 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal handle PC på Momoz, og lurer på om noen har erfaringer (gode eller dårlige) med denne forhandleren. Jeg kjøper selfølgelig ikke noe fra en upålitelig forhandler. Lurer på å kjøpe denne skjermen også:benq 19 Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kanskje ikke det du vil ha svar på, men komplett, mpx, netshop og psdata er 4 veldig gode butikker jeg bare har positive erfaringer med Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har kjøpt en del småting av mamoz og har intet negativt å utsette på dem. Lenke til kommentar
mrdanger Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det heter da mamoz da , hvis man skal være pirkete Har kjøpt en masse deler fra dem da, og kan ikke si annet enn at servicen er strålende. Kan være litt rotete inne på butikken , men har aldri hatt problem med den butikken, og jeg har handla der for masse penger. Greie folk som jobber , og rask levering er noe jeg har opplevd da. Bare å kjøpe der det, tror ikke du kommer til å angre. er en grunn til at di utvider nok en gang da, for tror di holder på å flyte ut fra technostallen, og det er ikke på grunn av dårlig service Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke for å klage, men er ikke denne posten veldig feilplassert??? kanskje heller legge den på Webshop- og butikkdiskusjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå