Chris_lox Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har selv en Razer diamondback og anbefaler denne på det varmeste! Den er utrolig kjapp og grunnet den tynne ledningen merker du ikke denne i det hele tatt. Hvis du skal spille så tar du ikke trådløs! Trådløs = Razer = RAZER RULES! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En mulighet er å få tak i svovelsyre. Denne syra etser bort en del av glasset, sånn at det ser frostet ut. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ingen som har nevnet Intellimouse Optical 1.1? Er jo virkelig mer komfortabel enn 3.0, og bruker samme teknologi Spiller (spilte) mye bedre i cs feks med 1.0, enn det jeg gjorde med min gamle 4.0. Obs! For folk med ikke så altfor store hender (har langt ifra store selv), er Intellimouse Optical 1.1 PERFEKT! Endret 27. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har Razer Diamondback og q-pad....det er sykt...sykt. Man slipper å kjøpe skatez til Diamodback fordi de teflonføttene som er på den er like gode Og man sliter ikke skatez med q-pad. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) IE3 er okay, kjennes for lett og skrøplig ut etter min smak. IE4 har skrollehjul uten trinn, det er udigg. Komfort er bra. MX510 bruker jeg nå, den er fin år du blir vant til den, i begynnelsen hadde jeg problemer med den pga. den passa ikke hånda mi. :!: MX310 er superb, beste musa jeg har hatt R.I.P. :!: Razor har overlegen sensitivitet, komfort er omtrent som IE3 :!: Trådløst kommer jeg aldri til å bevege meg inn på har ett par kompsier som har det, det er ett hav forskjell i respons. Godt forslag er å stikke i en butikk å prøve hvordan musene sitter i hånda, alle muser har forskjellig ergonometri, samme som alle hender er forskjelige. Når det kommer til musematter kan jeg anbefale steelpad s&s på det sterkeste. Testvinner hos fragbite den svenske cs siden. http://www.fragbite.com/?articleID=192&page=16 Endret 28. januar 2005 av crownjewel Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hmmm... Svovelsyre sier du? Vet du at dette blir vellykket? Vil svovelsyre etse plexiglass? Jobber delvis i laboratorium på jobben, så det høres interessant ut. Kan det lages musematter i aluminium? For jeg fant ut (Ved et mindre uhell ) at det reagerer noe voldsomt med polysulfidlut. Det etterlot en veldig ru men likevel glatt overflate. Spørsmålet er om ikke aluminium er for blankt? Endret 28. januar 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har sjekka opp litt, tror jeg tok feil, er nok HF, hydrogenfluorid. Dette er en veldig sterkt etsende syre.. Vil ikke anbefale å gjøre dette. Andre etsende syrer er bl.a HNO3. Kan du ikke prøve deg fram da. Har faktisk tro på at HNO3 kan fungere. smør det på og vent en stund mans det står i avtrekkskap. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Salpetersyre sier du! Hmmm... Det virker mer sannsynlig enn svovelsyre da den er mer aggressiv mot ikke-organiske materialer. Men er framdeles i tvil. Idèen om å bruke syre er bra men ser ikke for meg noe som tar plexiglass. Jeg kan tenke meg at polysulfidluten kan klare det.(sterk basisk) hadde en colaflaske med dette hjemme, og etter to uker hadde det etset seg gjennom og rent ut på gulvet. ' Men jeg tror ikke jeg gidder å prøve siden jeg allerede har en steelpad 4D, og ikke har plexiglass for hånden. Endret 29. januar 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hørt mye drit om trådløst hvis man er gamer, man er avhengig av rask respons og det får man ikke via trådløst enda, kanskje når bluetooth2 kommer jeg har selv en mx500, den er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå