Gå til innhold

MX510 Musematte, Sandblåst plexi? (Mus til 600,-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen forslag? :w00t:

Eller hvordan jeg kan lage selv hadde jo vert best :):dribble:

Hadde faktisk tenkt å lage en selv en gang. Da hadde jeg tenkt å lage noe som lignet litt på Icemat, altså etset eller frostet glass. Ble dessverre ikke noe av det...

Om du skal kjøpe deg ny musematte, er de fleste nye ganske bra. Q-Pad kan absolutt anbefales.

www.qpad.se

Lenke til kommentar

Forslag til lage selv :p

Kjøpe trenger ikkje vær så dyrt...

Jeg trenger ikkje ha den beste musematten i verden :dribble:

EDIT: Hadde faktisk tenkt og ta ein plexi bit og pusse grovt og pusse helt fint etterpå

så den ble glatt, hadde de vert noe?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Skudd i blinde! Hvordan ville det vært å sandblåse plexibiten?

Den tanken var keg også inne på. Jeg tror resultatet vil bli det samme som hvis han pusser den med sandpapir (krever mye pussing), men det er ofte ganske dyrt å sandblåse ting hvis du ikke har en slik maskin selv.

Lenke til kommentar
Skudd i blinde! Hvordan ville det vært å sandblåse plexibiten?

Den tanken var keg også inne på. Jeg tror resultatet vil bli det samme som hvis han pusser den med sandpapir (krever mye pussing), men det er ofte ganske dyrt å sandblåse ting hvis du ikke har en slik maskin selv.

Ha u hørt om skolen :p der har de mye forskjellig f.eks ein svæær pussemaskin...

Tror jeg utnytter den muligheten litt :p:thumbup::yes:

Lenke til kommentar
Betal portoen så kan jeg sandblåse den gratis for deg, så kan du evt. fortelle meg hvor bra det virker.

Hvor bor du? liksom... jeg bor på Bryne så vist du bor i Tromsø blir portoen dyr skjønner?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Vel ,. ser det er en del som klager over trådløst.. mx1000 er uten tvil bedre en mx5** serien. den reagere kjappere og er bedre og holde på(har ikke den der Die lillefinger plassen). ellers så har du intellimouse serien. alle desse er egnet til spilling. razer er vel ikke noe comfore mus. og hørt mye klaging på knappene der. men bortsett ifra det så er den god.

øøh har du prøvd mx5** serien?

de er sånn ca. 100 ganger bedre og holde i og mx1000 etter min mening kunne logitech spart seg for

Lenke til kommentar
Vel ,. ser det er en del som klager over trådløst.. mx1000 er uten tvil bedre en mx5** serien. den reagere kjappere og er bedre og holde på(har ikke den der Die lillefinger plassen). ellers så har du intellimouse serien. alle desse er egnet til spilling. razer er vel ikke noe comfore mus. og hørt mye klaging på knappene der. men bortsett ifra det så er den god.

øøh har du prøvd mx5** serien?

de er sånn ca. 100 ganger bedre og holde i og mx1000 etter min mening kunne logitech spart seg for

Faktisk så har jeg det ja ;) . Mx510 og Mx1000 bruker samme motor, Men Mx510 bruker en rød LED iforstedet for Laser. Så det er lik DPI på begge :)

Og jeg synes mx1000 er bedre og holde på pga. lillefingeren sin plass. Men mx510 er seff. en god mus, så det er jo egentlig det samma hvilke av de man velger. men noen foretrekker trådløst andre ledning.

Lenke til kommentar
Bor i stavanger, du kan få sanblåse den her:)

Tone

Velkommen til forumet... :thumbup:

Hvor i Stavanger, langdt nor eller langdt sør? (Nord = vekk fra Bryne, Sør = mot Bryne)

Har du sandblåser? tar det lang tid? er du god :p ? Når passer det for deg at jeg kommer :) ?

Jeg er bare 14 år så jeg har ikkje bil og denne uken jobber far som har bil til 15:30 (halv 4)

neste uke jobber han til 14:30 (halv 3)

Men tilbudet ditt hørtest interesangdt ut...

Jeg tenkte etterpå jeg har fåt den sandblåst eller pusset og borre noen hull og

sette inn lys eller lysdiode/r... :thumbup:

Håper på svar :)

Lenke til kommentar

Uff... akkuratt stått opp så vist de er leif her så for de blir... hehe...

Jeg har tenkt og ta med meg ein plexibit på skolen i dag skal ha

praktisk prosjekt arbeid pusser jeg den ene siden også

får jeg se om jeg får sanblåst den andre... :thumbup:

*trøtt* :hrm: må pisse noe inn i hel***e så... :cry:

Snakkes...

EDIT: Kommer sikkert til og lage ein worklogg men jeg vil ikkje love noe...

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...