Gå til innhold

MX510 Musematte, Sandblåst plexi? (Mus til 600,-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha det beste, går du for Razer Diamondback.

Den er bedre fordi den har bedre teknologi en noen annen mus på markedet idag.

Den er også rask med en god form.

Flere og flere pro CSspillere går over til diamondback, og det er ikke uten grunn.

Så hvorfor utelukke det beste alternativet?

Lenke til kommentar

Etter antall smileys i post, tviler jeg ikke på at du er 1337... :p

Ellers som andre her, synes jeg at du enten bør gå for Razor (best på papiret) eller MX510. Alt etter hvilken du synes ser best ut å bruke. MX 1000 går til CS, men for folk som løfter musen fra matta noen cm til tider, vil føle at den dør ut i ett sek.

Lenke til kommentar

Vel ,. ser det er en del som klager over trådløst.. mx1000 er uten tvil bedre en mx5** serien. den reagere kjappere og er bedre og holde på(har ikke den der Die lillefinger plassen). ellers så har du intellimouse serien. alle desse er egnet til spilling. razer er vel ikke noe comfore mus. og hørt mye klaging på knappene der. men bortsett ifra det så er den god.

mvh Erik_s

Edit: selvfølgelig smak og behag når det gjelder mus.

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
Erik_s: Mx1000 bruker samme motor som Mx510, men istedetfor en rød LED, bruker den laser, som gjør at den kan lese underlag bedre.

Joda. det er grett. men det er 1 bevis på att man ikke kan si den er dårlig. Og den er bedre og holde på. Men vil si en ting. INGEN kan si hvilken mus som er best for hver enkelt. for alle er forkjellige.

mvh Erik_s

Lenke til kommentar
Erik_s: Mx1000 bruker samme motor som Mx510, men istedetfor en rød LED, bruker den laser, som gjør at den kan lese underlag bedre.

Det vr jeg faktisk fult klar over... :p men jeg har nå som

sagd kjøpt MX510

så dere kan forsette dette greiene uten meg mens jeg

jeg venter på den i posten :):dribble:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
jeg er veldig fornøyd med musa jeg kjøpte på enten TG99 eller 00', det er en A4tech mus med 4 knapper og 2 skrolle hjul.

Epz.

Hehe... ligna veldig på den musa jeg bruker nå!!! (Clas Ohlson musa)

De er og A4Tech navnet lyder som Optical Grat Eye :p (noe som høres ufattelig dumt ut spør du meg :cry::grin: )

Jeg har slipa av hele sølvlakken og erstattet det med svarte prikker over hele musa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...