Lovo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hehe, må seriøst flire litt når jeg ser at folk klikker og sier at man ikke merker forskjell med trådløs mus.. er sykt stor forskjell.. hadde MX700 før så skaffa jeg meg Intelli 3.0, var ikke sammenligning, så MYE mere presis og allting, IKKE kjøp trådløs mus, dummeste du gjør om du skal "progame" f.eks CS.. dessuten så er ikke intelli 4.0 så presis som dere skal ha den til, og å si at MX1000 har bedre responstid en CS klarer er det latterligste jeg har hørt.. testa musa og jeg klarer den ikke i windows engang på grunn av at jeg merker at responstida på den er for lav.. er hardcore CS gamer selv, så jeg anbefaler IKKE kjøp av noe som helst trådløst utstyr.. har Logitech MX510 nå og er kjempefornøyd.. Gå for enten den eller Razer Diamondback.. har ikke testa sistnevnte men har hørt masse godt om den selv om formen ser litt suspekt ut lykke til med valg av mus, og kjøp med tråd! (Ikke MS Intelli 4.0, dårlig holdbarhet og scrollwheel) Det at du merker forskjell har i allefall ikke med at den er trådløs. Det kan heller ha med musas utforming eller lignende. Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 mx1000 er ikke som andre tråløse muser.... dere som seier tråløs suger har dere prøvd mx1000? har selv mx1000 og mx510 Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 men nå har jo jeg sagdt at jeg har 600 spenn Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Siden du nå sier at du har 600,- til ny mus, og at du spiller CS aktivt, tror jeg du burde gå for Diamondback. Hvis du er villig til å bruke så mye på en mus Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Siden du nå sier at du har 600,- til ny mus, og at du spiller CS aktivt, tror jeg du burde gå for Diamondback. Hvis du er villig til å bruke så mye på en mus vil ikkje ha den Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 mx510 Tror jeg skal kjøpe denne i mårra for da har jeg fått lønn så jeg kan betale den Noen som sier noe i mot på dette? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har selv prøvd både ms 4.0, mx510 og razer diamondback og i min mening er razer den beste gaming musa jeg noensinne har prøvd! var rart å bruke første uka, men totalt verdt det når man ble vandt til den musa razer og qpad lowsense, det er love det... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 på tide med ny mus , ikke rart jeg tar Headshots på deg hele tiden. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Aldri kjøp mx700-1000. bortkasta penger... kjøp deg razer diamondback , mx510 eller explorer 3.0 (viss du finner) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg ikke prøvd noen gode trådløse muser, et vesentlig faktum er at de er dyrere enn mus med ledning (ihvertfall mx1000) Villle gått for 3.0 eller MX510 eller Diamondback! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kjøp enten mx310 eller mx510 så tar du ut vekta som ligger i den, patcher xp med 500 hz patch til musa så har du den ultimate gaming musa til alle fps spill. spiller selv q3 på ett meget høyt nivå og det at folk her mener trådløse mus er like bra som deres artsfrender med tråd viser at disse personene ikke har lest mye tester eller er spessielt kresne på dette. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva med skippergata mus??? Der er den beste musa til under 600,-. Passformen kan variere, men du får nå ta en god titt på "varene" før du betaler, og har lest at du har fått lønn så ike ta med alt du har av penger dit. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Razor Diamondback eller Logitech MX510. Trådløst egner seg dårlig til speling. Ville anbefalt Microsoft IntelliExplorer 4.0 og om knappene ikke var så jævlig dårlige det er bare tull, det at trådløst ikke passer til spilling. har en mx700 trådløs, fungerer perfekt til cs og hl2 osv. det lille micro sekundet som en trådløs er tregere på en vanlig med ledning merker man ikke noe til. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 haha progamer, den var god! Hardware hadde en artikkel her om en ny Logitech mus, med 1600 dpi. Kanskje vente til den kommer ut? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) det er bare tull, det at trådløst ikke passer til spilling. har en mx700 trådløs, fungerer perfekt til cs og hl2 osv. det lille micro sekundet som en trådløs er tregere på en vanlig med ledning merker man ikke noe til. Det er fint for deg. Tror folk opplever det forskjellig. Det lille microsekundet som du nevner oppleves som et stort irritasjonsmoment for meg og derfor bruker jeg mx510. En mx1000 kan fungere fint til spill, men det er avhengig av personen som skal bruke den. Men min mening er at hvis du er skikkelig uberkresen, så ville jeg ha gått for en trådmus, dvs mx510 eller kanskje razor (har ikke prøvd denne). Tror ikke det har noe med cs-fordommer mot trådløs mus å gjøre, men at dersom du setter veldig høye krav til egenskaper for gaming vil du velge en trådmus. Se her, de mener også det samme og tror ikke hw.no har fordommer mot trådløse mus Endret 11. januar 2005 av Lex-Icon Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 li mouse exploder 4.0 er helt klart best. Jeg er helt enig...... Gå for inteli 4.0 Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 li mouse exploder 4.0 er helt klart best. Jeg er helt enig...... Gå for inteli 4.0 Ville jeg og sagt om ikke knappene var så dårlig laget. Synes MX510 fungerer utmerket. Blitt glad i den nå etter et par timers bruk. Testa razor db, faen til dårlig kvalitet har jeg ikke vært borti på lenge. Raskplastikk og jævlig å holde. Glad jeg ikke gamblet med de 200 kronene ekstra. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) *Fjernet* Ossen den dobbeltposten kunne skje skjønner ikke jeg Endret 12. januar 2005 av XeRam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå