Gå til innhold

MX510 Musematte, Sandblåst plexi? (Mus til 600,-)

Anbefalte innlegg

hehe, må seriøst flire litt når jeg ser at folk klikker og sier at man ikke merker forskjell med trådløs mus.. er sykt stor forskjell.. hadde MX700 før :blush:

så skaffa jeg meg Intelli 3.0, var ikke sammenligning, så MYE mere presis og allting, IKKE kjøp trådløs mus, dummeste du gjør om du skal "progame" f.eks CS.. dessuten så er ikke intelli 4.0 så presis som dere skal ha den til, og å si at MX1000 har bedre responstid en CS klarer er det latterligste jeg har hørt.. testa musa og jeg klarer den ikke i windows engang på grunn av at jeg merker at responstida på den er for lav.. er hardcore CS gamer selv, så jeg anbefaler IKKE kjøp av noe som helst trådløst utstyr.. har Logitech MX510 nå og er kjempefornøyd.. Gå for enten den eller Razer Diamondback.. har ikke testa sistnevnte men har hørt masse godt om den selv om formen ser litt suspekt ut :p

lykke til med valg av mus, og kjøp med tråd! (Ikke MS Intelli 4.0, dårlig holdbarhet og scrollwheel) :)

Det at du merker forskjell har i allefall ikke med at den er trådløs. Det kan heller ha med musas utforming eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp enten mx310 eller mx510 så tar du ut vekta som ligger i den, patcher xp med 500 hz patch til musa så har du den ultimate gaming musa til alle fps spill. spiller selv q3 på ett meget høyt nivå og det at folk her mener trådløse mus er like bra som deres artsfrender med tråd viser at disse personene ikke har lest mye tester eller er spessielt kresne på dette.

Lenke til kommentar

Hva med skippergata mus???

Der er den beste musa til under 600,-.

Passformen kan variere, men du får nå ta en god titt på "varene" før du betaler, og har lest at du har fått lønn så ike ta med alt du har av penger dit.

:)

Lenke til kommentar
Razor Diamondback eller Logitech MX510. Trådløst egner seg dårlig til speling. Ville anbefalt Microsoft IntelliExplorer 4.0 og om knappene ikke var så jævlig dårlige

det er bare tull, det at trådløst ikke passer til spilling. har en mx700 trådløs, fungerer perfekt til cs og hl2 osv. det lille micro sekundet som en trådløs er tregere på en vanlig med ledning merker man ikke noe til.

Lenke til kommentar
det er bare tull, det at trådløst ikke passer til spilling. har en mx700 trådløs, fungerer perfekt til cs og hl2 osv. det lille micro sekundet som en trådløs er tregere på en vanlig med ledning merker man ikke noe til.

Det er fint for deg. Tror folk opplever det forskjellig. Det lille microsekundet som du nevner oppleves som et stort irritasjonsmoment for meg og derfor bruker jeg mx510. En mx1000 kan fungere fint til spill, men det er avhengig av personen som skal bruke den. Men min mening er at hvis du er skikkelig uberkresen, så ville jeg ha gått for en trådmus, dvs mx510 eller kanskje razor (har ikke prøvd denne). Tror ikke det har noe med cs-fordommer mot trådløs mus å gjøre, men at dersom du setter veldig høye krav til egenskaper for gaming vil du velge en trådmus. Se her, de mener også det samme og tror ikke hw.no har fordommer mot trådløse mus :)

Endret av Lex-Icon
Lenke til kommentar
li mouse exploder 4.0 er helt klart best.

Jeg er helt enig......

Gå for inteli 4.0

Ville jeg og sagt om ikke knappene var så dårlig laget. Synes MX510 fungerer utmerket. Blitt glad i den nå etter et par timers bruk. Testa razor db, faen til dårlig kvalitet har jeg ikke vært borti på lenge. Raskplastikk og jævlig å holde. Glad jeg ikke gamblet med de 200 kronene ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...