nree Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei... jeg har nå skaffa meg 600 spenn til og kjøpe ny mus for! 1. Jeg er (pro ) gamer i CS 2. Jeg må ha noe som ikkje er helt rundt! (Clas Ohlson ) 3. liker ikkje og få vondt i hånda (Clas Ohlson ) 4. Har veldig lyst på Logitech Så... noen forslag? Har sett litt på Logitech MX1000 og noen andre Logitech muser... EDIT: Nå går det i ny musematte! har kjøpt MX510... EDIT: Endret topic! Endret 25. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Razor Diamondback eller Logitech MX510. Trådløst egner seg dårlig til speling. Ville anbefalt Microsoft IntelliExplorer 4.0 og om knappene ikke var så jævlig dårlige Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Razor Diamondback eller Logitech MX510. Trådløst egner seg dårlig til speling. Ville anbefalt Microsoft IntelliExplorer 4.0 og om knappene ikke var så jævlig dårlige Den Logitech musa synst jeg ikkje passer ledning!!! Jeg har lyst på trådløs så jeg kan ta den med meg bort i sofaen av og til og ta av og på filmen inni mellom... men Razer Diamondback har jeg sett på og den er bare fantastisk til gaming!!! Blir kansje ein sånn ja... men noen andre forslag folkens? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Syns formen på Razeren ser suspekt ut selv. Vet ikke om jeg har lyst å ta sjangsen på at jeg ikke får musesyke av den. Holdt på tenke å bytte ut msei4.0 med MX510 pga knappene er slitt ut. Men får klage på garanti først. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hvis du er så pro i cs ville du aldri vurdert trådløst, go 4 razer! Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hvis du er så pro i cs ville du aldri vurdert trådløst, go 4 razer! de var jo bare kødd de me pro Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 MX-510 eller Razer Diamondback. Diamondback har fått best i test i mange tester når det gjelder ytelse, men jeg er litt usikker på formen på den. Har selv både MX-510 og MX-500 og du kommer ikke til å bli misfornøyd med MX-510. MX-1000 ville jeg ikke gått for. Den trådløse overføringen er like kjapp som tråd etterhvert, men forskjellen er at du kan risikere å miste forbindelsen midt i et avgjørende øyeblikk. Veldig irriterende. Ellers så er den også ca. dobbelt så tung som en vanlig mus, dette er også avgjørende for mange. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) det du gjør er å kjøpe den dårligste dritten av en trådløs mus på binders, lcas ohlson eller liknende, også kjøper du en mx510 som står ved datan, da har du det beste fra begge verdener til en veldig overkommelig pris Endret 4. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ville nok sagt MX1000! Selv om det er mange über gamers som mener at denne ikke egener seg til hardcore gaming så vil jeg tro at den ekstreme komforten (vet ikke hvordan det skrives) den har veier opp for det Endret 4. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Anbefaler intellimouse explorer. Har hatt intellimouse 3 i snart 3 år nå og er storfornøyd. Regner med at 4 er enda bedre, så jeg anbefaler den Lenke til kommentar
impo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 INTELLIMOUSE EXPLODER, SIER baqre jeg.. den eier, SK bruker den og alle POZA lzzm.. hha.. Har 4.0 jeg og re KJEMMMPE fornøyd med den... den er super morro, perfect aim.. forresten så suger trådløs... tar 4 aar aa skyte de ekkle barna.. som leker pros.. Lenke til kommentar
impo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 li mouse exploder 4.0 er helt klart best. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Trådløst egner seg dårlig til speling. Hvordan kan du si noe sånn? Hvis du ser på specsa på tråløst så er de raskere en det de mennesklige sansene er, godt mulig den er litt tregere, men ikke noe som du merker. Sitter selv med en MX700 og er strålende fornøyd til spilling. Det eneste man kan klage på er vekta, men er dette et problem så meld deg inn i sats og tren muskler, det trenger du i såfall. En kamerat av meg har MX1000 og han er fornøyd med den når det kommer til hastighet og sånn.. Han er litt usikker på når det kommer til plaseringen av knappene på siden av musen og på det nye scrolle hjulet. Han har også en MX700 mus og ler nå inne i en fase hvor han tester og finner ut hvilken av de to han skal bruke videre. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 INTELLIMOUSE EXPLODER, SIER baqre jeg.. den eier, SK bruker den og alle POZA lzzm.. hha.. Har 4.0 jeg og re KJEMMMPE fornøyd med den... den er super morro, perfect aim.. forresten så suger trådløs... tar 4 aar aa skyte de ekkle barna.. som leker pros.. Hehe word, er en god del cs tullinger her som har litt for mye fordommer når det kommer til tråløst utstyr. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Trådløst egner seg dårlig til speling. Hvordan kan du si noe sånn? Hvis du ser på specsa på tråløst så er de raskere en det de mennesklige sansene er, godt mulig den er litt tregere, men ikke noe som du merker. Sitter selv med en MX700 og er strålende fornøyd til spilling. Det eneste man kan klage på er vekta, men er dette et problem så meld deg inn i sats og tren muskler, det trenger du i såfall. En kamerat av meg har MX1000 og han er fornøyd med den når det kommer til hastighet og sånn.. Han er litt usikker på når det kommer til plaseringen av knappene på siden av musen og på det nye scrolle hjulet. Han har også en MX700 mus og ler nå inne i en fase hvor han tester og finner ut hvilken av de to han skal bruke videre. Altså hvordan kan han si noe sånt? Kansje han mener det? Hvordan kan du si noe sånt? Hvis du leser litt tester, eller enda bedre prøver de gode musene med ledning bør du merke forskjell på de og de trådløse. Hvis ikke må jeg bare dessvere knuse drømmen din om å bli pro-gamer. ( ) Mitt tips, gå til en butikk og prøv musene. For 99% av alle pc brukere er en mx 1000 mer en god nokk og sikkert for deg også. Men ikke bli sur på oss andre fordi vi merker forskjell Lykke til Endret 4. januar 2005 av Hardfredd Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Mx1000, den er raskere en det CS kan reagere på uansett. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Morsomt at du nevner det med at ALLE i SK bruker intelli 4.0.. Det er bare 1 member igjen i CSsquaden der, g han bruker razer diamondback... som de fleste andre "pro" CSgamere gjør nå tildags... Lenke til kommentar
Artemis_Entreri Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hehe, må seriøst flire litt når jeg ser at folk klikker og sier at man ikke merker forskjell med trådløs mus.. er sykt stor forskjell.. hadde MX700 før så skaffa jeg meg Intelli 3.0, var ikke sammenligning, så MYE mere presis og allting, IKKE kjøp trådløs mus, dummeste du gjør om du skal "progame" f.eks CS.. dessuten så er ikke intelli 4.0 så presis som dere skal ha den til, og å si at MX1000 har bedre responstid en CS klarer er det latterligste jeg har hørt.. testa musa og jeg klarer den ikke i windows engang på grunn av at jeg merker at responstida på den er for lav.. er hardcore CS gamer selv, så jeg anbefaler IKKE kjøp av noe som helst trådløst utstyr.. har Logitech MX510 nå og er kjempefornøyd.. Gå for enten den eller Razer Diamondback.. har ikke testa sistnevnte men har hørt masse godt om den selv om formen ser litt suspekt ut lykke til med valg av mus, og kjøp med tråd! (Ikke MS Intelli 4.0, dårlig holdbarhet og scrollwheel) Lenke til kommentar
Valent Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Artemis_Entreri Det finnes forskjellige vinkler man kan se et fjell på. f.eks hjemme ifra. Den vinkelen du ser fjellet fra er så riktig som det går ann å bli, men det blir vel ikke riktig å si at din vinkel er en fasit for alle vinkler rundt fjellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå