Gå til innhold

Trenger en liten rask mobil uten kamera.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IKKE 3510i. Null kvalitet. Man 5100 er kanskje noe ja. .

Uenig. Jeg har flere venner som har hatt 3510i i flere år nå, uten problemer! (og de herjer med den: kaster den i gulvet, kaster den i snøen osv. den tåler det meste!)

Kanskje jeg har vært uheldig med min. Hadde iallefall litt problemer med min.

Men kvalitet gjelder ikke bare hvor menge ganger den kan dette i bakkken, men også skjermkvalitet, o.l og skjermen til 3510i er den dårligste på markedet. Det går ikke ann å se et kamerabilde tatt med mobilkamera (T610) :thumbdown: Dessuten har den bare en halv mb minne (det har ingenting med kvalitet da). Men når du ikke kan se hva det er på skjermen kan du like godt gå over til 3510. Den krever mindere strøm fordi den ikke har noen fargeskjerm. Da ser du iallefall hva det er på skjermen.

Men det er min mening. Om du bare trenger den til meldinger kan du jo bruke den, men da er 3510 like god.

En annen litt off tropic ting jeg lurer på bare. Hvorfor heter den 3510i? i står for internasional, så da skulle den eneste forskjellen på 3510 og 3510i vært at 3510i var en trippelbåndsmobil. Men det er den ikke (eller er den det?), og den har fargeskjerm. Da må den egantlig hete 3550 eller noe sånt, ikke 3510i.

Lenke til kommentar
En annen litt off tropic ting jeg lurer på bare. Hvorfor heter den 3510i? i står for internasional, så da skulle den eneste forskjellen på 3510 og 3510i vært at 3510i var en trippelbåndsmobil.

Og hvor har du det fra at i står for internasjonal?

Det gjelder for f.eks Sony Ericsson K500i, K700i, S700i.

Nokia la til en i ved små endringer som f.eks 7250 - 7250i, 3510 - 3510i og 6310 - 6310i.

Lenke til kommentar
Ville anbefale Samsung X450... Helt prima telefon til en ca. 1500kr hvis du kjøper den på nettet... Vil ikke anbefale Nokia av noe slag da de har en del bugs og slik....

Er ganske enig det, men jeg ville valgt den nyere x460 som har integrert antenne. Den koster kun litt over 1500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...